Reservation Supervisor

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Monitor and maintain appropriate scheduling to satisfy the volume of activity in the Reservations Department and ensure high level of guest service.
Review reports and monitor all related business trends on a regular basis to recommend any appropriate actions plan for all market segments with the approval of the Director of Yield and Revenue and/or the Reservations Manager.
Assist with rate changes, block arrangements, open and close any The Grand Ho Tram Strip related channels, all room related promotions to control hotel inventory in order to maximize revenue with the approval of management.
Meet the attendance guidelines of the department and adhere to departmental and company policies.
Provide assistance to the Reservation Manager in overseeing the operations of the Reservation Department while maximizing revenue.
Maintain high service standard by adhering to set performance targets for the Reservations Department.
Ensure compliance of company’s, department’s internal policies, government regulations and/or any applicable policy and procedure.
Assist Reservations Agents during peak periods with all tasks when appropriate.
Be responsible for portion of the daily operations of the Reservations Department.
Ensure all required tasks are completed with accuracy in a timely manner for the department.
Ensure all information relating to company, guests, data and reports are true and accurate in all systems and channels.
Create and maintain daily, monthly and yearly reports for forecasting and analysis.
Cross train in other relevant departments to improve overall skill sets.
Performs other job related duties assigned.
To lead by example and project at all times a positive and role model attitude and exercise self control
Train, counsel, coach and spot check Reservations Coordinators in the performance of their duties; prepare and present regular performance reviews to ensure a high quality guest experience.
Monitor employee adherence to performance standards regularly. Establish and maintain open channels of communication within Reservations Department. Establish a team atmosphere where all members are treated with dignity and respect.
Communicate in a professional manner and handle effectively with both internal and external guests’ enquiries and complaints.
Maintain a safe, clean and organized working environment.
Perform duties as assigned, always presenting oneself as a credit to The Grand Ho Tram Strip and encourages others to do the same.
Perform any special projects assigned by management.

Yêu cầu công việc

Bachelor Degree in hotel management studies or equivalent preferred.
At least 2 years relevant experience in hospitality industry, with 1 year supervisory level preferred. Must have a track record of effective and successful management.
Must be able to work various shifts including weekends and holidays.
Ability to operate computer and Microsoft Office and PMS and / or CRS
Excellent language skills in English.
Must have excellent customer service skills and be able to lead and teach a strong team. Able to work independently and have good understanding in operations.
Must be able to get along with co- workers and work as a team. Team building and problem solving skills are required. Must be able to implement departmental procedures in accordance with The Grand Ho Tram Strip’s mission statement.
Must have excellent interpersonal skills to deal effectively with all business contacts, maintain a professional, neat and well- groomed appearance.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-17 04:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reservation Supervisor - Mã tin đăng: 5142805. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây