Relationship Management Supervisor - Giám Sát Quan Hệ Khách Hàng (New Project)

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐÔ THỊ AMATA HẠ LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Thọ
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Government affairs in terms of after- sales activities
- Be responsible for all legal procedures for customers to support the customers’ business establishment and operation.
- Build and maintain relationship with the related government officers to get the information and solve the related works easily and quickly.
Customer relation
- Plan and organize activities for customers (seminars, sports events...) to bring the best service to the customers and create close relationship with them.
- Organize and develop CSR activities (blood donation, tree planting...) to fulfil the company’s social responsibility and connect customers’ CSR.
- Create good relationship with customers for smooth operation of industrial parks and commercial projects.
- Handle the annual satisfaction survey and other research related to customers and local communities in order to improve our services.
- Update the information provided by other departments to the customers about issues/news related to our industrial park.
- Be responsible for raw land rental payment notice to update and inform the customers for their payment according to the government’s announcement.
- Be responsible for customer’s overdue debts to fulfil the company’s payment record.
- Expedite the resolution of customer’s problems or complains to maximize their satisfaction.
- Be responsible for customer relationship system to manage customer information databases.
Report management
- Update related information/regulation and share with Management Team.
- Create annual budget planning and implementation.
Other assignments from the General Director and Direct Manager.

Yêu cầu công việc

- Experience: over 5 years.
- Language: Good at English.
- Bachelor&039;s degree in business administration, economics, foreign languages or other relevant majors.
- Skills: Good presentation, communication, teamwork, networking, relationship management (especially with local authority), customer service, event organization, Microsoft Office.
** Workplace: New project in Viet Tri/Tay Coc, Phu Tho.
** Working Time: 8:00- 16:30, Mon- Sat (Employee can work from home on Saturday if there is no training, event or any request from the department).
NOTE: For a quick process, please only send your English CV with university degree and transcript, certificates, expected salary and starting date. Thank you.

Quyền lợi

13- month salary, Holiday (30/4, 2/9) and KPI bonus, Birthday gift
Fully follow Labor law and regulations; Bao Viet Insurance; Annual Health- check
Day- off on Chrismas Day (25/12) and Company Establishment Day (31/12); Training & Development opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-10 13:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Phú Thọ
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Relationship Management Supervisor - Giám Sát Quan Hệ Khách Hàng (New Project) - Mã tin đăng: 5443198. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐÔ THỊ AMATA HẠ LONG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Relationship management tại tỉnh/thành