Receptionist/ Customer Care Representative

CÔNG TY TNHH YÊN LIVING
Mức lương
7 - 8.5 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Receptionist/Customer Care:+ Perform check in/out procedures and update necessary information related to guests after checking in/out to the relevant systems.+ Monitor, update information and perform tasks related to rental contracts, appendixes, minutes of asset handover, minutes of contract liquidation, etc. for long- term guests.+ Be responsible for all communications with guests as well as receiving, supporting and resolving their requests or complaints.+ Assist with planning, drafting announcement content and timely send necessary information to tenants.+ Update and gather all the necessary information such as electricity number, extra services, booking amount, etc. to make sure all guests&039; payments are carried out in a timely manner.+ Assist in the temporary residence registration process for tenants.+ Be involved in brainstorming, planning, preparing and organizing events for tenants and other social events organized by YÊN Living.+ Coordinate with the Sales & Marketing department to take potential tenants for viewings.+ Coordinate with the Sales & Marketing department in optimizing the amount of customer reviews on YÊN Living&039;s OTAs, communication and social media channels.
Operations:+ Work closely with the housekeeping team to ensure the overall room’s look and feel for both existing and potential tenants.+ Receive information/requests from tenants, check & monitor the issues and coordinate with the maintenance team/services regarding maintenance tasks arising from tenants&039; rooms and public areas.+ Monitor and update all necessary files related to maintenance and operation + expenses.+ Support the Operations team in working with related maintenance/repair partners/service providers when necessary.+ Report to the line manager of remaining backlog tasks of the day for prompt handling.+ Other related operations & customer care tasks assigned by the Operations & Customer Care Supervisor and/or the CEO.

Yêu cầu công việc

Able and willing to work both independently and as a team.
Can- do attitude with an attention to details.
Fluent English communication (listening, speaking, reading and writing)Organized and capable of multitasking.
Honesty, agility, able to work under pressure.
Comfortable in learning and using necessary softwares and online productivity tools on a daily basis- Channel manager, OTA, Mailchimp, Google Workspace, Asana, Slack, etc.
A university graduate of any business- related majors with at least 1 year of working experience in Customer Service; experience in Hospitality or Real Estate is a plus but not a must.

Quyền lợi

Mức lương: 7,000,000- 8,500,000. Salary: 7,000,000- 8,500,000.
Chế độ bù ngày nghỉ/lương khi tăng ca, làm việc vào ngày lễA air compensation scheme for working overtime or working on public holidays
Ca 3: 12:00- 21:00, 6 ngày/ tuầnPart 3: 12:00- 21:00, 6 days/week
Thưởng các dịp lễ, Tết Bonus for public holidays
Đóng BHXH, BHYT, BHTNSocial insurance, health insurance, unemployment insurance
Lương tháng 13 13th month salary
15 ngày phép năm15 days annual leave
Ca 1: 7:00- 16:00, 6 ngày/ tuầnPart 1: 8:00- 17:00, 6 days/week
Ca 2: 9:00- 18:00, 6 ngày/ tuầnPart 2 : 9:00- 18:00, 6 days/week
Giờ làm việc: luân phiên ca theo tuầnWorking hours: Shift rotation by week

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-27 16:00:05

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist/ Customer Care Representative - Mã tin đăng: 5356981. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH YÊN LIVING

Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 18/57B Đường Nguyễn Cửu Vân, Phường 17, Quận Bình Thạnh, Thành Phố Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer care representative tại tỉnh/thành