Receptionist cum Office Admin (Ho Chi Minh)

ABBOTT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Summary of the role:
- The goal is to ensure all support activities are carried on efficiently and effectively to allow the other operations to function properly
- Working Location: Abbott Representative Office, 02 Ngo Duc Ke, District 1, Ho Chi Minh city
- Has excellent communication and organizational skills and in charge of the day- to- day Receptionist & Office Admin tasks as well as supervising vendors to ensuring office providers in high customer service level
MAIN RESPONSIBILITIES
RECEPTIONIST

Well appearance, work on time, hospitality spirit with internal and external guest.
Handle mails, couriers, faxes, etc. and deliver accordingly for employees. And check Abbott’s mail box at the Building Mail Center Work closely with Building Management for the well working condition, office maintenance, employee & vendor registration related etc.
Receive all incoming calls then forward to the appropriate person
Work with Security to maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor visitor logbook, issue visitor badges)
Provide excellent customer service Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material
Manage Tea Ladies to ensure the well- stock of Refreshment & maintain the cleanliness, tidiness and well arrangement for all public areas & inside office

OFFICE ADMIN

Support Line Manager for Staff Purchase logistic arrangement Organizing, arranging, and coordinating meetings as required from Line Manager
Providing general administration support Company Ordering, storing and distributing office supplies.
Making PR/PO & Payment Request to ensure meet timeline & exact figures Work with vendor for conduct Monthly Office cleaning schedule (Pest Control / Disinfection Misting Service…)
Travel booking arrangement for Operation Team as Visa, Flight, Car, Hotel... by follow to Travel Policy Work with Line Manager for planning & execution for Happy Friday / Company activities…
Other ad- hoc task assigned by Line manager.
Prepare in the onboarding process for New Hires Providing general support to Global Visitors (Visa, Flight, Hotel, Meeting room, Lunch...) Support GM Team for admin paperwork related (PO / Payment etc.)

Yêu cầu công việc

Good- looking appearance, good attitude, courtesy personalities and confidence
Good communication, clever and thoughtful and problem- solving skills
Minimum 01 year at the same position
Good speaking and listening English
Have ability of process multiple tasks at the same time and high pressure
Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, in particular)
Be pro- active, initiative, willing support others

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:09:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum Office Admin (Ho Chi Minh) - Mã tin đăng: 4107828. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 18 Luy Ban Bich, Tan Phu, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây