Reception Supervisor - Trưởng nhóm lễ tân

LA VELA SAIGON HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Check the status of rooms with customers every night and check with the room department to avoid errors.
- Track the payment of long- term stay guests and guests exceeding the deposit limit. Make invoices one day in advance for business guests and VIP guests.
- Regularly updated the latest information on products and services of the hotel to disseminate to the staff.
- Training on skills and skills for employees.
- Report immediately to the Head of the Department about any unusual issues occurring during the shift.
- Collaborate with Security to ensure the safety of guests, in person to solve problems related to the loss of guests&039; property.
- Control, support check- in, check- out activities of Receptionist. Keep track of room availability during the day; directly check and coordinate the preparation of the VIP room.
- Arrange rooms in accordance with the requirements of guests.
- Perform other duties, as assigned.
- Coordinate with Security to closely monitor the procedures and regulations on visitors during the shift.
- Track inventory and demand for forms, stationery of the department and offer additional supplies.
- Assisting the Head of the Department in developing standards and operating procedures of the division.
- Evaluate the results of work completion of employees monthly.
- Check the lock card from the living room to make sure it is always working properly.
- Coordinate with other parts of the hotel to solve customer complaints immediately and quickly. Then record it in the logbook or report to ask for advice on issues outside the authority.
- Check guest profile to ensure guest information is updated fully and accurately.
- Make records of the incident, coordinate with the security department in case of an incident or emergency: accident, fire ...
- Check the logbook to timely handle guest information.
- Resolve the requests and complaints of guests within the permitted authority, if beyond the handling competence, they must report to the Head of the department.

Yêu cầu công việc

- English TOEIC or IELTS points or equivalent, priority to know more foreign languages.
- Having a good memory, active and flexible.
- Ability to influence and manage the group.
- Understanding the psychology of customers.
- At least 2 years experience working as a receptionist at 4- 5- star hotels.
- Negotiating skills, training skills, good communication skills.
- University graduate or higher major in tourism management, business administration, foreign languages ​​...
- Knowledge of diplomacy.
- Understanding of social aspects in life, history, tourist attractions.
- Master the accommodation rules.
- Fluency in office computer and other software.

Quyền lợi

_ Service charge
_ Competitive salary and package
_ Professional working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-10 12:20:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reception Supervisor - Trưởng nhóm lễ tân - Mã tin đăng: 3639026. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LA VELA SAIGON HOTEL

Quy mô: 25 - 99 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây