Quản lý trực ca _ Duty Manager

GARRYA - MÙ CANG CHẢI ( VẬN HÀNH BỞI BANYAN TREE HOTEL & RESORT)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Mù Cang Chải, Yên Bái
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To attend all required trainings and maintain multi skills to flexibly perform in all section in FO when its required.
Directs and controls all subordinate Front Office staff to ensure that day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met
Oversees the service standards in all Front Office areas ensuring that they conform to the requisite standards and meet or exceed customer expectations.
Do the inventory control and issuance of key, master keys, mobile and walkie talkies.
Provides guidance and assistant to Front Office supervisor staff helping them in the execution of their responsibilities and helping them to set their own goals and objectives.
Assists in the preparation of duty rosters, vacation planning and scheduling and public holiday scheduling for all Front Office staffs and ensure most efficient use of manpower resources.
To handle guest complaints, inquiries, and comments in professional manner, log them and initiate a appropriate action and follow up.
To monitor and report attendance of subordinate to FOM.
Assists in the selection, training and evaluation of subordinate employees.
Acts as a liaison between the Front Office Manager and Front Office supervisory staff, updating him/her on issues of importance.
Coaches, counsels, discipline and develops subordinate employees.
Assists in the maintenance of efficient administration preparing and submitting reports on time as directed.
Conducts frequent front and back of house checks ensuring mise- en- place, service procedures, standards of cleanliness and hygiene, repair and maintenance, employee grooming, and manning levels are in order and takes appropriate action where necessary.
Assists in the preparation of the hotel’s annual budget, and helps to maximize the yield of the hotel and control departmental expenses.
Obtain credit card approvals upon guest arrival and monitor over credit limits for in- house guests prior to departure.
Assist in the key inventory and control procedures.

Yêu cầu công việc

• Knowledge of relevant rules & regulations.
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals
• Good English language skills
• Proficiency in role at require level
• Conversant with relevant emergency procedures
• Knowledge of relevant guest satisfaction standards.
• Strong organisational skills
• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer
• Knowledge of company, hotel and its environment

Quyền lợi

Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Attractive income level
Providing accommodation during employment at the hotel
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-11 14:35:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản lý trực ca _ Duty Manager - Mã tin đăng: 3736814. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GARRYA - MÙ CANG CHẢI ( VẬN HÀNH BỞI BANYAN TREE HOTEL & RESORT)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/11/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây