Quản Lý Tòa Nhà Và Tài Sản

CÔNG TY TNHH BHNT PRUDENTIAL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Responsibilities:
To take main responsibility in monitoring & controlling Property Management (PM) projects in Central & South provinces, including office&039;s establishment, renovation, refurbishment, reinstatement following local Governance Regulation/ Group Property/PVA related policies and standard in Constructions, Project
Management and Health & Safety Environment and ensure on- time completion to meet company operation expectation.
To support Line Manager in developing and monitoring the implementation plan at nationwide facility offices- especially HCMC critical offices.
To be accountability the annual office maintenance budget and coordinate with PM nationwide members to ensure the efficient operation and maintenance activities at nationwide offices in terms of cost control & Group Sustainability standard compliance.
To lead the PM HCM team members requires a proactive approach when it comes to receiving information, planning, and responding promptly to Users&039; requests.
Scope of work:
PM Project Management & Technical Consulting in Central & South Provinces.
- To coordinate with PM Project team to provide and lead mechanical and electrical design or guidance for design, detailing, related regulations, and project implementation process.
- To coordinate with PM Project team to responsible for review project&039;s scope of work from quotation to actual installation and hand over from vendors in the aspects of economics, technical and scheduling
- To coordinate with Line Manager in planning PVA&039;s PM Projects in line with Group Property Guidelines, emphasizing Sustainability and Energy Efficiency Program.
PM Operation & Maintenance
- To coordinate with Line Manager and lead PM HCM team to implement plans and procedures covering all property management activities such as building facilities management, operation & maintenance, Health & Safety environment (HSE) & security related matter, landscaping, utilities...
Reporting & Process governance:
- To be accountability to provide periodic reports on all PM system performance and maintenance schedule & PM related reports.
- To develop an effective national BAU cost management plan that aligns with PVA orientation.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
Extensive technical knowledge in Property Management, Health & Safety Environment.
University Degree in Building/Property Management or a related discipline (Civil/Electric/Architect).
Experience:
3 years of experience in Property Management including office building operation and maintenance.
5 years of experience in MNC.
Knowledge and Skills:
High responsibility.
Good time management, communication, and multi- tasking skills.
Proficient in MS Office applications (Word, PowerPoint & Excel). Knowledge of Autocad, PowerBI is an advantage.
Having soft skills and experience in customer service such as tracking and managing internal customer requirements to build our culture.
Good command of English in 4 skills (listen, speak, read, write).
Self- motivation.
Able to communicate and work well in group, coordinating between departments. Ability to come up with creative ideas, make new changes to improve process and quality.
Teamwork spirit.

Quyền lợi

Negotiable salary, performance- based bonuses, and annual performance reviews.
Personal health insurance (accident insurance and medical treatment beyond the coverage of state health insurance).
A professional and dynamic working environment with opportunities for growth and advancement.
Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance in accordance with legal regulations.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-20 20:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Bảo vệ/ An ninh/ Vệ sỹ
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Tòa Nhà Và Tài Sản - Mã tin đăng: 5225363. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BHNT PRUDENTIAL VIỆT NAM

Quy mô: 500-1000 nhân viên
Trụ sở: 407 Phan Xích Long, phường 3, Phú Nhuận, HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job