Quản Lý Cửa Hàng/STORE MANAGER

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN NHÀ THUỐC TSURUHA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Responsible for in- store revenue. Every month, together with the compliance control department, carry out inventory according to the Company&039;s regulations.
• Maintain and manage the quantity and quality of goods entering the store by maintaining regular contact with suppliers and carriers.
• Develop promotional campaigns, seasonal discounts such as special holidays or customers&039; birthdays, make changes such as opening hours…to increase sales for the store.
• Building, managing and training sales staff.
• Understand daily sales revenue, sellable codes, unsold codes, reasons for not selling, promotions.
• Coordinate with departments to implement the common goals of the store.
• Train and supervise all levels of employees, providing advice and guidance on product knowledge with the aim of developing an understanding and efficient workforce.
• Manage, guide, inspect and supervise the work of employees at the store.
• Awareness of retail trends in the market, exploring the current and future ways of operating of competitors. At the same time, build and develop a strategy to build relationships with current and potential customers, there by understanding their requirements to find out the direction of service development.
• Complete the store&039;s operational goals by planning and assigning specific tasks to employees, monitoring and tracking work results.
• Regularly meet and discuss with employees to review the performance and processes of the store and inform employees about the company&039;s policies, plans, and directions.
• Contact press and communication agencies, school representatives…in order to implement effective marketing campaigns for the store&039;s products.
• Coordinate with other departments:
- Work with the delivery department to ensure the goods are on time
- Work with the marketing team to develop content to support sales (consulting scripts, promotional messages, etc.)
• Store image management: ensure to always comply with company standards including:
- Outside the store: Facades, sides, signs...
- In the store: Cabinets area, shelves displaying goods, POSM, storage area...
• Perform other tasks assigned by superiors.
• Comply with the Company&039;s processes, regulations, and standards
• Resolve customer feedback and complaints.

Yêu cầu công việc

• Ability to manage a team, take high responsibility at work
• Be enthusiastic, courteous, and polite when communicating with customers
• Quick learning skills, performing multiple tasks at the same time.
• Good communication, problem solving and leadership skills.
• Graduated from a professional university/college degree.
• Love pharmacy work and business
• At least 02- 03 year of experiences in retail store manager position.
• Be able work at shift and on public holidays.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 08:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Cửa Hàng/STORE MANAGER - Mã tin đăng: 5251258. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN NHÀ THUỐC TSURUHA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây