Quản Lý Chăm Sóc Khách Hàng

MEDIASTEP SOFTWARE
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for Customer Service Leader to join our team and provide the best service to our customer
You will be working at the newest O2O e- commerce platform at Viet Nam. English – Chinese – Vietnamese spoken. You will lead the customer service team and provide the best customer service to our customers.
YOUR SKILL AND EXPERIENCE
• Willing to support customers every time they need.
• Team leader experience: at least 2 years, team size from 10
• Develop training plans for your team members.
• Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity.
• Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs.
• Willing to travel as needed to meet clients and attend events for renew, upsell, …
• English or Chinese: fluently
• Proactive at solving problem, collaborate with other groups / departments to achieve business goals.
• Experience with e- commerce/logistic industry or relevant industries.
WHY WILL YOU LOVE WORKING HERE?
• KPI bonus
• 15 days annual leave
• Annual trip
• 13 + 14th bonus
• Base salary: negotiable (20- 30 gross)
• Insurance full gross salary

Quyền lợi

Bảo hiểm y tế

To ensure your health and wellbeing, you have various medical plans to choose from depending on your situation and unique needs. From partial up to full medical coverage, we got you covered.
,

Hoạt động team- building

Our company simply cannot function well without teams of people working together. That said, we provide numerous team- building activities and events for you and your team to nurture meaningful relationships between every individual.
,

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Ever feel stuck with your career? We don&039;t hire you simply because we needed to fill an empty slot. Together, we will help you shape and grow your career so you can progress further and rediscover your true sense of purpose at work.
,

Hỗ trợ laptop, thiết bị làm việc

In need of a laptop or certain devices specifically for work? It&039;s on us. We will provide the necessary tools that you need so you can focus on what you do best and get a job done.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-26 13:25:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4313079. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Quản lý chăm sóc khách hàng

MEDIASTEP SOFTWARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây