Quality Manager

GENTHERM VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

IMPACT and OPPORTUNITY:
• To implement, maintain and develop the quality management systems throughout the whole company whilst ensuring that it constantly meets international standards, and is in line with the QM standards of the GENTHERM group.
• To support and cultivate a culture of First- Time Quality and Zero Defects.
• Maintain good collaboration with the cross- function team such as Production, Process Engineering, and SCM etc. to achieve the company goals.
• To lead all teams within the quality department including Quality Management System, Process Quality Engineering, and Supplier Quality Engineering to achieve all set quality targets through the use of preventive tools, continuous improvement activities and real time problem solving.
ESSENTIAL FUNCTIONS AND RESPONSIBILITIES:
• To evaluate prepare and monitor budget for headcount, controllable cost and investments for the quality department.
• To be responsible for the final evaluation and decision regarding any enquires about inferior product or customer complaint regarding any of the company’s products or services.
• To stop shipment to ensure that non- conforming product do not ship to customer and stop production to correct quality problems or process that do not conform to requirements.
• To coordinate all processes as defined by Gentherm process landscape to ensure the integration of the quality management system requirements into the organization&039;s process and that processes are delivering their intended outputs.
• To set up quality objectives and related training.
• To lead overall supplier management process including supplier qualification, supplier APQP, supplier monitoring, supplier improvement and incoming inspection to ensure defect fee material for production process. Being partnership with suppliers though continuously improve supplier quality performance.
• To continuously monitor and report on the performance of the entire quality management system and opportunities for improvement.
• To lead the problem- solving process to define Corrective and Preventive actions and ensuring those actions are implemented effectively.
• To monitor customer scorecards and customer portals ensuring customer satisfaction is being continuously met.
• To ensure manufactured products are consistently meet both external and internal requirements. This includes legal compliance and customer expectations.
• To lead overall audit activities including both internal, external and process audits. And to ensure corrective actions are implemented effectively to continuously improving Gentherm Management System.
• To be the Product Safety Representative for Ninh Binh (Formerly known as Ha Nam) plant.
• To set up of an effective organizational structure and lead adequate development, retention and training for staff, to ensure the quality department is well equipped for current and future challenges.

Quyền lợi

Free LunchAccident & healthcare insurance for employee & his/her spouse & children,
Competitive income,
Professional working environmentShuttle bus from Ha Noi/ Hung Yen to Ha Nam (formerly name)

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-10 20:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Giám Đốc Và Cấp Cao Hơn
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Ninh Bình
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Manager - Mã tin đăng: 5262649. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GENTHERM VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây