Quality & Continuous Improvement Manager (QCI Manager)

INTERCONTINENTAL HA LONG BAY RESORT & RESIDENCES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hạ Long, Quảng Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Extracting and sharing current and historical data as well as all aspects of the IHG GuestLove System.
Creating, cultivating, and leading the Quality standards, guest experience, and employee engagement strategies.
Driving Luxury Experiences to guests.
Leading in the collation of data from multiple sources such as GuestLove, social reviews, guest comment cards, direct feedback, and other sources of information.
Developing SOPs through Process Mapping among other tools at the Resort.
Executing the IHG GuestLove process and driving the culture throughout the entire Resort.
Leading and instilling a culture of quality standards compliance, highest delivery of Guest experience, and effective training within the Resort.
Directing and leading the Quality and Continuous Improvement process and culture within the Resort.
Driving awareness on the competition with regards to Luxury guest experience both locally, regionally, and nationally across Resorts within and out of IHG.
Driving and executing the monthly GuestLove meetings with effective action plans and improvements to be implemented as per deadline, overall results are measured and achieved.
Being fully conversant on the Resort Guest Service Centre operations and working with the Director of Operations to oversee process, policies, and SOPs of the department.
Maintaining a high level of product and service knowledge and ensuring all employees meet the InterContinental Brand expectations.
Driving and executing the monthly meetings with effective action plans and improvements to be implemented as per deadline, overall results are measured and achieved.
Fully managing the Guest Service Center of InterContinental Halong Bay Resort.
Supporting the Director of Operations to provide guidance to the Guest Service Centre.
Frequently attending Operational briefings on Quality and Continuous Improvement and results achieved to instill within the employee culture of IHG’s vision and company direction and strategies
Implementing procedures which enhance the guest experience.
Analyzing this data and disseminating and working with relevant HODs to propose action plans to mitigate identified issues and propose improvements for them.
The QCI Manager is responsible for leading the Quality and Continuous Improvement process and culture within the resort.
Leading operation support to continually review and guide renovation to SOPs.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration
Minimum 3 years of general management experience in a high- level operations role, or an equivalent combination of education and experience.
Other languages preferred
Must speak fluent English

Quyền lợi

Enjoys IHG&039;s special offer for internal employee./ Hưởng các ưu đãi đặc biệt của IHG dành cho nhân viên nội bộ.
Accident Insurance (24/7) & Bao Viet Healthy Insurance enjoyment as per IHG policy./ Bảo hiểm tai nạn 24/7 và bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt theo chính sách của IHG.
Monthly Service charge./ Phí dịch vụ theo tình hình doanh thu hàng tháng.
Birthday gifts and Internal Service Discount in accordance to IHG and resort&039;s policy./ Quà sinh nhật và ưu đãi dịch vụ nội bộ theo chính sách của IHG và khu nghỉ dưỡng.
100 % salary and immediate Social Insurance enjoyment during probationary period./ Hưởng 100% lương & tham gia BHXH ngay trong thời gian thử việc.
Competitive salary / Mức lương hấp dẫn
13th month salary/ Chế độ thưởng thường niên (lương tháng 13)
At least 14 annual leave days/year./ Tối thiểu 14 ngày phép/năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 12:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hạ Long, Quảng Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality & Continuous Improvement Manager (QCI Manager) - Mã tin đăng: 5336500. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL HA LONG BAY RESORT & RESIDENCES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Continuous improvement manager tại tỉnh/thành