Quality Assurance Manager (Hotel)

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Identify future Quality and Continuous Improvement projects within the hotel.
Coordinate Quality Execution System (QES) execution including following up on action plans.
Lead the quality and continuous improvement process and culture within hotel.
Retrieve, analyze and disseminate information from such business tools as IHG’s Guest Satisfaction Tracking System (GSTS), Employee Satisfaction Pulse Survey (ESPS), financial data and other sources of information.
Identify root causes of problem areas in conjunction with the relevant teams, work on solutions and develop subsequent new or revised processes ensure that the problems are eliminated or resolved.
Guide and advise teams on processing of all relevant data for measurement of each project and the subsequent follow up required depending on each project.
Develop a 360 way of working within the hotel and encourage that interaction with other InterContinental hotels.
Carry out any other tasks/duties as requested by the Vice President of Hotel Operations.
Conduct briefings on Quality and Continuous Improvement and results achieved to ensure that all employees are aware of IHG’s Total Quality Management (TQM) philosophy and can participate effectively.
Follow up on focus groups during process development with the areas concerned and with areas that have Quality & Continuous Improvement implementation to constantly monitor effectiveness and compliance.
Be the key driver of all Quality meetings and initiate action by the hotel to ensure deadlines are met and overall results achieved.
Prepare monthly reports to the Vice President of Hotel Operations, reporting on the status of each project and achievements made, together with areas of concern.
At the close of process ensure that all quality projects initiated in the hotel continue and are regularly monitored.
Coordinate any necessary training for the implementation of processes with the Training Manager and the relevant Department Heads.

Yêu cầu công việc

Degree: Bachelor’s degree.
Computer skill: Must have good knowledge in PMS, Microsoft Word, Excel and PowerPoint.
Must be fluent in Vietnamese and English both reading and writing.
Others: Must previously work as Quality Assurance Manager or Assistant Quality Assurance Manager at InterContinental hotel.
Must have organizational and interpersonal skills
Years of experience: Minimum of 2 years’ related experience.
Must have a well- groomed appearance.

Quyền lợi

Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
Shuttle bus/ Xe đưa rước
Duty Meal/ Cơm ca
Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-17 20:30:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Manager (Hotel) - Mã tin đăng: 3841472. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây