Quality Assistant Manager

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN OLAM VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Supplier QFS executive will oversee all supplier quality management activities to ensure the consistent delivery of high- quality materials that meet stringent food safety and regulatory standards. This leadership role involves managing the supplier evaluation process, supervising quality assurance teams, and driving continuous improvement initiatives to uphold our commitment to food safety and product excellence.

Prepare all necessary reports for management on QFS requirements and efficiency
Drive continuous improvement initiatives focused on reducing defects, enhancing supplier performance, and strengthening food safety controls.
Facilitate clear, timely communication across all stakeholders and maintain comprehensive records of supplier quality activities.
Oversee supplier audits and assessments, ensuring thorough evaluation of supplier capabilities and adherence to food safety regulations.
Develop, implement, and maintain supplier quality management programs aligned with company policies and global food safety standards (e.g., IFS, BRCGS, FSSC 22000
Review and approve supplier qualification assessments, audit reports, incoming material quality data, and related documentation to ensure compliance with established criteria.
Coordinate cross- functionally with suppliers, procurement, production, and quality departments to address and resolve quality issues promptly and effectively.
Supervise laboratory functions related to incoming material testing and quality verification to ensure accuracy, compliance with testing protocols, and timely reporting of results
Conduct training to enhance team knowledge
Ensure supplier compliance with all relevant certifications, regulatory requirements, and internal quality standards through supervisory oversight.
To continuously make improvements in quality through a close working relationship with related departments.
Conduct quality standard training for internal team and external team

Yêu cầu công việc

Planning and conducting process audits.
Ability to work independently, within prescribed guidelines, or as a team member.
Education: Graduated from University in Food Technology, Chemistry, Biology, Agriculture, or related majors.
Management and organization
Experience: 3- 5 years of experience in a similar position in food manufacturing companies.
English skills: Good communication
MS Skills: Word, Excel, PowerPoint
Knowledge of HACCP, GMP, SSOP, BRCGS, Kosher, Halal...

Quyền lợi

Healthcare: Annual health check- ups, medical support, and comprehensive healthcare programs.
Annual Salary Review: Salary increase based on performance evaluation and personal growth.
Training & Development: Opportunities to join professional training courses, soft- skill workshops, and clear career development paths.
Performance Bonus: Attractive bonus scheme based on work results and individual contributions.
Comprehensive Insurance: Full coverage of Social, Health, and Unemployment Insurance as regulated by law, plus additional insurance packages (if any).
Travel & Team Building: Annual company trips, team bonding activities, and engaging internal events.
Work Laptop: Provided with a personal laptop to support work and maximize productivity.
Annual Leave: Paid leave as regulated by labor law, plus public holidays and Tet holidays.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-28 13:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Đồng Nai
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assistant Manager - Mã tin đăng: 5237220. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN OLAM VIỆT NAM

Quy mô: 25-99 nhân viên
Trụ sở: Kho B5 Tiến nga, Khu Phố tân Cang, Phường Phước Tân, Biên hòa, Đồng nai

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Quality assistant manager tại tỉnh/thành