QA ManagerfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
8 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Oversee and manage the Test team’s quality and progress.
Participate in project operations to ensure product quality before release.
Develop and maintain Test Plans, Test Strategies, and Test Cases for both manual and automated testing across client projects.
Establish manual testing processes for diverse products, including web, mobile, and POS systems.
Attend and contribute to client meetings.
Accurately estimate testing effort and overall project workload.
Act as a primary contact to resolve issues between clients and internal teams.
Mentor, train, and enhance the skills of team members.

Required Skills & Experience

Good English communication skills.
Strong knowledge of API Testing, Database Testing, and Functional Testing.
Experience or knowledge of Performance Testing and Automation Testing.
Proven experience as a QA Lead or QA Manager, managing teams of 10–20 members.
Proficiency in both Manual and Automation Testing, with solid understanding of testing processes.
8+ years of experience in QA/Testing roles.
Bachelor’s or Master’s degree in Engineering, Computer Science, or equivalent.

Preferred Qualifications

ISTQB Advanced Level certification is a strong advantage.

Quyền lợi

Competitive salary with performance- based bonuses.
Opportunity to work on large- scale projects for clients in Japan, the US, and the UK.
Comprehensive benefits aligned with Vietnamese labor law, plus perks such as company trips and holidays.
Salary review twice a year or based on exceptional performance.
Young, dynamic, and collaborative working environment.
Overtime pay in compliance with labor law.
Exposure to the latest technology trends.
Guaranteed 13th- month salary + performance incentives.
Continuous professional and personal development through training and on- the- job learning.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 11:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
8 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA ManagerfreeC's Client - Mã tin đăng: 5242067. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây