QA Customer Service - Native Japanese Speaker

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non- voice.
Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team. Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at the level of target required (statistical, Drivers, Attributes, etc.)
Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month- to- date and year- to- date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
Make recovery call for risky cases to minimize high- risk cases to drive CSAT.
Key Measure:
A common quality language regarding processes and improvements used in the organization
Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization
Successful implementation of process improvements

Yêu cầu công việc

MUST- HAVE:
Native Japanese speaker, based in Ho Chi Minh City, Vietnam
Basic English communication
Good pressure resistance skill to deal with customer escalation and willing to keep learning and align to the rules of customer service and support the whole team from every way to ensure the KPIs up to target.
NICE- TO- HAVE:
Previous working experience in customer service field of technical support. Familiar with the process for technical support and survey system of after- sales service. Familiar with the KPIs and metric and had a experience of Quality Assurance before.

Quyền lợi

Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Competitive salary depending on experience
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Full salary during the probationary period
Annual Health Checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-28 00:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA Customer Service - Native Japanese Speaker - Mã tin đăng: 5422114. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây