Purchasing Supervisor (3-month labor contract)

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

with established standards
As a Purchasing Supervisor –You’ll be responsible for collecting samples and approved purchases for the hotel. Assist Manage and
control purchasing systems and procedures to continually improve the supply chain process, as well as ensure compliance internally
Duties and responsibilities
• To follow up with all department orders with suppliers and update accordingly.
• Fully in charge of the day to day purchases for assigned departments in the hotel.
• Responsible to negotiate with the suppliers best possible prices for goods to help keep the hotels expenditure to a minimum.
• Find the quotation and sample from different suppliers for Department to choose the most reasonable price and quality, obtains
competitive quotations and bids
• Dealing with Supplier in Warranty Term and Exchange Items
• Keeps abreast of the market place as to innovation and value
• Responsible in following with the Directorate of Customs keeping customs receipts, renewed and up- dated.
• Update tracking for delivery status of non- food and beverage items on weekly basic
• Negotiate and discuss new contract with department and supplier, ensuring compliance with company and corporation policies
• Assist Purchasing Manager in Identifying and developing reliable sources of supply
• To purchase urgent items required from other countries when not available locally.
• Clears imported goods from the airport as and when required.
• Assist Purchasing Manager to ensure procurement process is applied correctly and efficiently.
• Assist Purchasing Manager in establishing standard purchasing specifications as well as purchasing policy
• Establishes adequate record keeping and issuance procedures
• Processes purchase requests from departments
• Working with Receiving Staff for closing out of date PO on system
and procedures.
• Follow closely and improve the purchasing process in the service segment
• Assist Purchasing Manager in compliance standard purchasing specifications and Purchasing Policy
• Performs any additional duties as assigned by the Purchasing Manager
• Place approved orders
• Ensure market surveys are conducted and completed in coordination with the Executive Chef, F&B Manager and Accountant

Yêu cầu công việc

Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
2 years related experience or an equivalent combination of education and work- related experience
Bachelor’s degree in Materials, Purchasing Management or related field
Good writing skills
Proficient in the use of Microsoft Office
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

Quyền lợi

Provided uniform, duty meal and transportation
Accommodation provided in staff villa apartments (fully furnished and equipped)
IHG brand standard training
Mandatory insurances in accordance with Vietnamese Law
Competitive salary & Actractive benefit package
Other benefits as per the company/ IHG policies
Accidental insurance (24/7)

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-19 19:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Supervisor (3-month labor contract) - Mã tin đăng: 5459295. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Bai Bac - Son Tra, Đà Nẵng, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây