Purchasing Specialist

CÔNG TY TNHH UNITED INTERNATIONAL PHARMA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The
Purchasing Specialist
is responsible for managing daily purchasing activities for office and factory needs, including sourcing suppliers, handling documentation, and following up on deliveries and payments. This role supports the Procurement Senior Manager and ensures efficient procurement processes.

Assist line manager with other procurement tasks.
Negotiate and manage purchases for office supplies and services related to office computers & accessories, equipment, stationary, gifts, furniture…
Handle service contracts, maintenance agreements such as courier services, security services, landscape, cleaning services, environment management, repair and maintenance services, support services for company’ s events, company trip …
Negotiate and manage purchases for factory supplies and services related to: computers & accessories, equipment, stationary, furniture and fixtures, QC/QA Lab supplies, Engineering technical supplies, machines, tooling, spare parts, non- production supplies, fuel, lubricants…
Collect, prepare request and transfer documents to the Accounting Department for payment processing.
Prepare and manage accurate records, documentation for procurement activities: purchase orders record follow up on delivery, payment processes, control transferring and filling documents...
Sourcing and evaluate alternative suppliers to ensure optimal procurement activities for company goods and services.
Handle booking for travel tickets and manage business trip arrangements.
Resolve discrepancies related to quality, quantity, and payment issues.
Handle daily purchasing of goods and services for the company.
Handle preparation/ update of Standards Procedures to make sure effective procurement process.

Yêu cầu công việc

Minimum 2- 3 year of experience in a purchasing or procurement role.
Fluent in English.
Bachelor’s degree in Economics, Purchasing or Supply Chain, or a related field.
Responsibility, honest, very preciseness, well- organizer.
Ability to handle high- pressure situations and manage a large volume of work.
MS Office and other computer skills.
Strong negotiation and time management skills.
Self- motivation, active listening, and a collaborative approach.
Attention to detail and logical thinking.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-06 21:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Specialist - Mã tin đăng: 5221905. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Purchasing specialist

CÔNG TY TNHH UNITED INTERNATIONAL PHARMA

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 16 VSIP II,đường số 7,KCN Việt Nam-Singapore II KLH CN-DV-ĐT Bình Dương,P. Hòa Phú,Tp.Thủ Dầu Một Bình Dương 0

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây