Purchasing Officer/Nhân viên mua hàng

PULLMAN PHU QUOC BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GENERAL MISSION
• To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
• To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
RESPONSIBILITIES AND MEANS
• To be informed about technological innovations and to review lower cost substitute materials with all departments.
• To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
• To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
• To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
• To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
• To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
• To deal with Customs and local authorities.
• To identify and select suppliers, including order follow up and vendor file management.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
• To ensure the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.
• To oversee and ensure the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the hotel is not compromised.
• To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.
• To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.
• To conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.
More details to be discussed during interview

Yêu cầu công việc

- Good organizational & multitasking abilities
- Graduated from College/University in Finance/Accounting/Business Administration/Hospitality or related field with similar experience preferably in international 4- 5 star hotels/resorts.
- Customer Service oriented mind
- Working English level
- Problem solving
- Teamwork spirit

Quyền lợi

- Social- Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội- Bảo hiểm Y Tế
- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.
- Pre- Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Uniform / Đồng phục
Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.
- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily
Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm
- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )
- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật
- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI
- International working environment with many Expatriates
- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc
- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm
Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.
- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
- Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ
ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-04 16:45:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Officer/Nhân viên mua hàng - Mã tin đăng: 4252388. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Purchasing officer

PULLMAN PHU QUOC BEACH RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây