Purchasing

CÔNG TY TNHH MOLEX VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hưng Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Our TeamAs part of the Purchasing Department at Molex Vietnam, this role reports to the Purchasing Manager. You will collaborate with various internal sections, vendors, suppliers, customers, Molex entities, and local authorities to support purchasing and inventory management operations.

Your JobThe primary purpose of this role is to implement purchasing activities, including procuring raw materials, spare parts, and production equipment, managing vendor relationships, and ensuring compliance with company policies and quality standards.

What You Will Do
- Promote compliance with company initiatives, including 6S, KAIZEN, Environmental Health and Safety (EHS), and RBA requirements.
- Manage lead time for procurement and handle payment processes with suppliers.
- Monitor vendor and supplier inventory and collaborate with them to improve performance and achieve cost reductions.
- Purchase raw materials, spare parts, and production equipment based on purchase requests from other departments, ensuring specifications, price, and delivery meet business demands.
- Conduct product tests for existing components and goods to ensure quality and reliability.
- Protect company assets and ensure adherence to rules, procedures, and regulatory requirements.
- Contribute to continuous improvement efforts, supporting Molex Total Quality Management (TQM), Six Sigma, and ISO standards.

Yêu cầu công việc

- Minimum 3 years of experience in purchasing or procurement roles.
- Strong knowledge of manufacturing processes and procurement procedures.
- Knowledge of international and local laws governing procurement and trade.
- Advanced skills in training, coaching, or leadership within the procurement domain.
- Ability to understand and implement requirements from ISO standards, CSR, and RBA compliance initiatives.
- Familiarity with Kaizen and other innovation- driven methodologies.
- Experience creating procedures, processes, standards, and instructions for procurement operations.
- College degree in a relevant field such as Procurement, Business Administration, or Supply Chain Management.
- Proficiency in English (oral and written) with excellent problem- solving and work planning skills.

Quyền lợi

- Working hours: Monday to Friday, with almost Saturday off per month (8 Saturday needs go to work on 2025)
- Summer trips and exciting internal activities: Building team spirit and creating memorable experiences.
- Participation in free company- organized activities: Including events like the Year- End Party (YEP), Sports Day, summer trips, and more.
- Comprehensive accident and health insurance: Providing peace of mind and protection for employees.
- Opportunities to learn, contribute, and grow in a dynamic PBM environment: Encouraging personal and professional development.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-29 16:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Khu vực
Hưng Yên
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing - Mã tin đăng: 5239206. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MOLEX VIỆT NAM

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Lô P15, KCN Thăng Long, Đông Anh, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây