Purchasing Clerk

SEL DE MER HOTEL & SUITES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GENERAL MISSION
Ensure that the purchasing system is effective and all supplies, equipment, and relevant services are purchased while maintaining high quality standards and cost effectiveness. Make the difference.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
* Preparing all necessary paper work when ordering goods from all vendors.
* Assisting the Store Keeper in control of stock minimum balances.
* Following up the delivery date of goods ordered.
* Maintaining a system between purchasing staff and the main kitchen to ensure time lines, quality, and quantity of goods.
* Assisting the Purchasing Manager in regularly checking the market prices of all goods to be used by the Resort.
* Keeping the loading area clean and tidy.
* Carrying out physical counts of inventories, tools, equipment and fixed assets at the end of the month as required.
* Ensuring that filing and the archive system are in accordance with accounting procedures.
* Perform other duties and responsibilities as assigned by the management.
* Storing an updated supplier list at all times.
* Assisting Purchasing Manager in negotiating prices with suppliers according to the SOP with integrity of good governance.
* Ensuring that all purchasing of materials, merchandises and services reach the required maximum efficiency, economy and accuracy for adequate control.
* Ensuring that orders are filled and supplies are delivered on time as requested by a department.
* Checking all goods delivered to the Resort on quantity and quality; Ensure that received goods are always in good condition and correct quality; Check the accuracy and legality of supporting documents of delivered goods.
* Collecting Red Invoices of received goods and related documents to provide to the Payable Accountant for accounting records and payments.

Yêu cầu công việc

* Proficiency in English communication
* Computer literate and knowledgeable in operating hotel computer systems
* At least 2 year experience in storekeeping, purchasing or accounting
* At least Bachelor degree in Accounting / in English
* Strong organizational, detailed and analytical skills
* Strong inter- personality skills
* The successful candidate is expected to be on board by the end of April, 2019.

Quyền lợi

- Working with expat environment;
- Uniform Laundry by the Company;
- Competitive salary package;
- Others attractive benefits,....;
- Health Care & Accident Insurance;
- 12- 18 days of Annual Leave depends on level;
- Daily meals, Officer Check, privileges of using Hotel services,...;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 12:05:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Clerk - Mã tin đăng: 4261467. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Purchasing clerk

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Pre-opening Office: 81 Hoang Duc Luong, An Hai Bac Ward, Son Tra District, Danang City.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây