Purchasing Administration Officer - Temp 7 months

DE HEUS LLC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose
The job holder will
provide support to the purchasing team by carrying out general administrative duties
such as payment request, reports, executed contract, etc.
This role involves organizing and storing documents, making purchase orders, updating records, and responding to order issues.
Accountabilities
- PURCHASING CONTRACTS

Update & maintain supplier contract database/folder
Update & maintain supplier contract database/folder
Coordinate with Legal department to check & revise contracts
Issue contract/receive contract from suppliers

- PAYMENTS

Coordinate with Accounting Dept. to follow up the payment
Receive & check invoices and other necessary payment documents
Make payment requests and submit to Accounting Dept.
​Solve problems arise with payment if any

- PURCHASE ORDERS

Build strong relationships with key contacts to fix problems as quickly as possible
Create purchasing orders on system
Follow up with suppliers to confirm or change orders
Liaise with logistics/transportation/warehouse to ensure all products arrive in good condition


- OTHERS

Other administrative supports for team members as required

Yêu cầu công việc

0- 2 years of experience in purchasing admin
Pay attentions to details, hard- working
Microsoft Office: Outlook, Excel, Word
Bachelor’s degree in Business Administration/ Economics.
Able to work independently under high pressure

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-15 09:18:45

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Administration Officer - Temp 7 months - Mã tin đăng: 4185922. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 8F, Cantavil Premier Complex. No.1 Hanoi Highway, An Phu Ward, District 2, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây