{Pullman Hai Phong}Guest Service Supervisor/Giám sát lễ tân

KHÁCH SẠN 5 SAO PULLMAN HẢI PHÒNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngô Quyền, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

General

To strictly adhere to the established operating expenses and that all costs are controlled.
To identify and correct any errors.
To assist in effective payroll control through a flexible work force maximizing utilization of part time employees and close cooperation with another department in the hotel.
To account for all rooms related rebates for the day.
To obtain and account for the correct room revenue.
In the absence of the Front Office / Assistant Front Office Manager.
To participate in the formulation of the annual operating budget in determining outlet projected revenues and expenses, operating equipment and FF&E requirements in line with the compilation of the annual operating budget.
To ensure that guest history is maintained accurately and up- to- date.
To ensure that all room discrepancy is check and follow- up.
To assist in the training of Front Office service ensuring that they have the necessary skills to perform their duties with the maximum efficiency.
To ensure that all room rate, guest data is posted and correct into the hotel property management system.

Guest Services

To assign responsibilities to subordinates implementing multi- tasking principle and to check their performance periodically.
To establish a rapport with guests maintaining good customer relationship.
To assist in controlling the requisitioning, storage and careful use of all operating equipment and supplies.
To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors if no immediate solution can be found and assure follow up with guests.
To conduct daily pre- shift briefings to employees on rooms occupancy, arrival & departures, functions / event and special attention that is needed.
To have a thorough understanding and knowledge of all Rooms related service and product and upsell alternatives.
To assist in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
To liaise with housekeeping and other related department on daily operation.
To assist the Front Office / Assistant Front Office Manager in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times, following Fusion&039;s Standards.
To ensure that the par stocks for all operating equipment and supplies are strictly adhered to and that the outlet is adequately equipped.
To maintain a pool of qualified part time employees in conjunction with the Human Resources Department.
To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned tasks to the standard set, which is reviewed and changed on a regular bases reflecting change in trends, guest expectations and operating philosophies.
To ensure that the cashiering procedures are strictly adhered to
To implement a flexible scheduling based on business patterns.

Yêu cầu công việc

Ability to express effective, clear and concise written and verbal communication
Must be able to handle difficult situations with tact and high diplomacy
At least 2 years of hands- on experience in a similar position.
Excellent command of the English language
Strong sense of commitment and of unquestionable integrity
Strong interpersonal skills
Strong sense of urgency, able to prioritize and delegate tasks

Quyền lợi

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e- learning platforms, career development opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 07:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Ngô Quyền, Hải Phòng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin {Pullman Hai Phong}Guest Service Supervisor/Giám sát lễ tân - Mã tin đăng: 5344679. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN 5 SAO PULLMAN HẢI PHÒNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job