Personalization Manager

FITNESS & LIFESTYLE GROUP (FLG) VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Summary:
The Personalization Manager is responsible for delivering premium, personalized experiences to our VIP customers. This role focuses on building long- term relationships and ensuring each customer receives exceptional, tailored service. The Personalizatoin Manager will act as a trusted advisor and advocate, anticipating client needs and exceeding expectations.
Key Responsibilities:
Customer Relationship Management
- Build and manage strong relationships with VIP clients, gaining a thorough understanding of their preferences and expectations.
- Serve as the primary point of contact for VIP customers, delivering customized solutions and responding promptly to their needs.
Personalized Service Delivery
- Ensure every interaction reflects the brand’s luxury standards and unwavering commitment to service excellence.
- Anticipate customer needs and proactively provide services, products, or solutions that enhance their overall experience.
Issue Resolution
- Collaborate with internal teams to swiftly address product or service- related issues.
- Resolve any concerns or complaints from VIP clients with urgency, professionalism, and care, ensuring satisfactory outcomes.
Feedback Collection & Reporting
- Collect and analyze feedback from VIP customers to identify opportunities for service and product improvement.
- Prepare and present reports on customer satisfaction trends and insights to support strategic decisions.
Knowledge and Training Development
- Support the training and mentoring/adudiung of customer care on VIP service best practices.
- Maintain a deep understanding of the company’s products, services, and brand standards relevant to VIP care.

Yêu cầu công việc

Requirements:
- Bachelor’s degree in business, hospitality, or a related field.
- Strong problem- solving ability and composure under pressure.
- Professional appearance and demeanor appropriate for a luxury brand environment.
- High emotional intelligence and strong empathy toward customer needs.
- Minimum of 3 years’ experience in customer service, preferably with luxury or high- value clientele.
- Outstanding communication and interpersonal skills, with an emphasis on cultivating lasting relationships. Sense of unreasonable hospitality.
- Passion for delivering exceptional customer experiences and consistently high service standards.
- Thorough understanding of luxury market expectations and customer service dynamics.
- Proficiency in CRM software and other customer management tools.
- Self- motivated, results- driven, and capable of working independently while supporting/ motivating team success.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 10:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personalization Manager - Mã tin đăng: 5281074. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FITNESS & LIFESTYLE GROUP (FLG) VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây