Personal Assistant to GM - Trợ lý Tổng quản lý

NOVOTEL PHU QUOC RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administrative and coordination
• Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
• Prepare monthly financial data reports
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
• Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
• Ensure adequate stock of office stationery
• Co- ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
• Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
• Manage the General Manager’s diary to co- ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
• Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
• Maintain and update ‘Manager- On- Duty’ schedule
• Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
• Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
• Maintain systematic up- to- date filing and tracing systems
• Take minutes at the Executive Committee Meeting
• Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
• Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
• Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
• Bachelor education in Hospitality Management, Business Management or related field
• Minimum 2 years of secretarial experience
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self- motivated and energetic
• Well- presented and professionally groomed at all times

Quyền lợi

· Friendly Accommodation and Nutitrious meals
· Develop your talent through learning programs by Academy Accor
· Monthly service charge
· Participate in activities: birthday party, year- end party, sports...
· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
· Dynamic working environment
· Free uniform

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to GM - Trợ lý Tổng quản lý - Mã tin đăng: 4368596. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NOVOTEL PHU QUOC RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây