Personal Assistant To Gm

CÔNG TY CỔ PHẨN NB NGUYÊN BÌNH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bắc Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company
- Should be able to boost the communication and relations between GM and all employees
- Is the point of contact between the GM and HODs, managers, and other employees
representatives, suppliers, competitors, and other members of the local community
- Distributes memos, letters, and other information, etc.
- Other duties and projects as assigned by the General Manager
- Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster
- Attends meetings between GM with GD, external partners, and suppliers, HODs meetings
- Handles reservations as requested by GM
- Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Represents the hotel in a positive manner on and off duty
- Cooperates, coordinates, and communicates with Department Heads and other inter- departmental secretaries as appropriate
- Manages GM&039;s working schedule, and arranges internal/external appointments for GM
- Translates incoming letters, documents, and articles as requested
- Is the point of contact for all departments in terms of administrative matters.
- Excom meetings as requested. Takes minutes and interprets in those meetings should there be a need
- Contributes to boosting cross- departmental working methods thanks to his/her relational skills, adaptability, and professionalism.
- Respect the resort&039;s policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, and confidentiality.
- Reports directly to and communicates with the GM on all administrative matters

Yêu cầu công việc

- Enthusiastic, proactive, creative and responsible
- Experience: 3 years of relevant work experience in the hospitality industry, preferably with an international brand
- Fluent English, both spoken and written
- Have negotiation and problem- solving skills
- Good planning, organizing, and customer relation skills
- Qualifications: Diploma in Business, Hotel Management or Secretarial Study
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Extensive knowledge of the hotel, its services, and facilities

Quyền lợi

- Other benefits according to Hotel&039;s policy
- Summer outings and several team- building activities
- Uniform, duty meal, locker, and laundered uniform provided by the Hotel
- Competitive salary & full- service charge in the probationary period
- Birthday gifts and allowances on special events
- Annual health check
- Special discount for F&B services

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:24:17

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant To Gm - Mã tin đăng: 4131549. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Km 12, Đường Cầu Diễn (Cạnh Nissan Thăng Long), Q. Bắc Từ Liêm, Hà Nội , Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây