Personal Assistant to General Manager

MELIÁ HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
Coordinate travel arrangement for the General Manager, Excom and Department Heads as requested.
Maintain an efficient filing
Maintain the strictness confidentiality on all matters relating to Melia International, including all other internal matters directed to the General Manager’s Office and the Hotel.
Represent the General Manager’s Office at guest/staff functions as required.
Provide full PA and secretarial assistance to the General Manager, including preparation of correspondence, screening telephone calls and organizing appointments,
Draft Guest Questionnaire responses to be approved and signed by the General Manager.
Liaise with Department Heads and associates in relation to necessary follow- up on queries, deadlines, requests and special functions instigated by the General Manager.
Liaise with the Executive Committee members to ensure reporting deadlines to Division/Regional Offices and Owners Representatives are met.
Attend and transcribe minutes of weekly Department Heads Meeting for distribution to Department Heads.
Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
Liaison for office equipment and maintenance requirements (i.e. copier, printers), including control and cost containment of Executive Office stationery supplies.
Assist Department Heads with preparation of correspondence in answer to guest queries and complaints.
Assist in preparing the yearly Budget documents.
Prepare “Manager on Duty” roster.
Coordinate and allocate overflow work amongst hotel secretaries.
It is not the intent of this job description to cover all aspects of the position but to highlight the most important areas of responsibility.
Sort and distribute daily mail and coordinate courier services
Coordinate Monthly Management Report to ensure Regional deadlines are met.

Yêu cầu công việc

Good working knowledge of Microsoft Office such as MS Excel, Word & Powerpoint
Service oriented with an eye for details
At least 1 year in international hotels in the same position.
Excellent reading, writing and oral profiency in English

Quyền lợi

- Birthday benefit
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- 13th month salary
- Attractive salary
- Duty Meals
- Shuttle Bus to pick up associates from Vung Tau, Long Hai and Phuoc Hai to Melia Ho Tram
- Annual Outing trip
- International working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to General Manager - Mã tin đăng: 4367428. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây