Personal Assistant

TẬP ĐOÀN NHỰA BÌNH THUẬN
Mức lương
18 - 22 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Chưa có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Administrative Management

- Assist in preparing presentations, reports, and briefing documents.
- Coordinate travel itineraries, accommodations, and logistics.
- Manage and prioritize executive’s calendar, appointments, and meetings.
- Prepare meeting agendas, minutes, and follow- up action items.

Office & Cross Department Coordination

- Support daily workflow management for the executive.
- Assist in processing documents such as contracts, forms, and approvals.
- Handle expense claims, reimbursements, and basic financial tracking.
- Maintain filing systems, documentation, and confidential records.

Project & Task Support

- Communicate with internal teams to follow up on pending tasks and deadlines.
- Liaise with external partners, customers, and suppliers on behalf of the executive.
- Coordinate departmental requests, scheduling, and administrative tasks.

Executive Support

- Coordinate events, meetings, and organizational activities.
- Support small projects, market research, and data collection as assigned.
- Track progress of strategic initiatives and report to executives.

Confidentiality & Professional Conduct

- Handle sensitive information with strict confidentiality.
- Represent the executive professionally in all communications.
- Maintain a high level of discretion and trustworthiness.

BENEFIT:

- Income: Negotiable, based on capability and experience

- Training & development: Provided with professional training, working in a professional environment with opportunities for career advancement

- Benefits: Entitled to full Group benefits, including holiday and Tet bonuses, birthday gifts, support for weddings, funerals, illness, etc.

- Lunch allowance: Provided in accordance with the Group’s regulations

- Working time: Flexible working hours, no timekeeping required; performance- based management

Yêu cầu công việc

- Strong organizational, multitasking, and time- management skills
- Appropriate business communication skills in both Vietnamese & English and able to socialize with business partners in good business manner
- 2- 3 years of experience in administrative, high level customer care or related field
- Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint) and other presentation tools
- Bachelor’s degree in business, management, or equivalent experience
- Team player with a proactive, reliable growth mindset attitude and able to work under pressure with high accuracy by paying attention to the details

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-27 22:06:43

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/02/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Chưa có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, high school, Không yêu cầu bằng cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant - Mã tin đăng: 5468789. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TẬP ĐOÀN NHỰA BÌNH THUẬN

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 973-975-977 Đường Giải Phóng, Phường Giáp Bát, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây