PART TIME Freelance Junior Admin Assistant

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN BINCA ASIA
Mức lương
6 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Perform other tasks as required by General Director
• Fluent Vietnamese and English
• Review and verify all incoming admin documents before presenting them to the CEO for approval and signing.
• Maintain accurate and well- organized company records (both digital and physical)
• Draft content for internal announcements
• Work with 3rd party legal firms to prepare legal docs for authorities
• Work with 3rd party accountancy firm to prepare and maintain bookkeeping docs (drafting business decisions, supportive docs company expenses, draft debit notes, collect E- invoices, send out payslips, register time- off for employees, …)
• Coordinate travel arrangements including, booking flight tickets, car rentals, accomodations, …
• Provide full administrative support to the General Director
• On site presence not requested. Work can mostly be done remotely. Presence only required to maintain physical company records (printing, preparation for signing and ultimate filing)
• Be available 12- 16 hours per month to perform admin tasks for the General Director as they arise.
• Possibility to take on full time job elsewhere besides freelance contract
• Fresh graduates or candidates with under 2 years of experience in similar roles are welcome;
• IELTS 6.5 or higher
• Organized, detail focused, and calm under pressure
• Eager to learn and potentially grow into higher responsibility roles
• Professional, friendly, and reliable
• Able to multitask and manage shifting priorities
• Professional, responsible, proactive, and detail- oriented
• Strong communication and interpersonal skills
• Comfortable using computers and basic office software
• Preferably live nearby the office (D7) for preparing and filing hard copy docs in company records
• Handle confidential information with discretion and professionalism.
Compensation and benefits:
- Assistance provided for drawing up freelance contract and registering with authorities by 3rd party accountancy firm.
- No 9- to- 5 job. Flexible time to perform tasks
- Possibility to evolve into a full time job on the mid/long term
- Interesting compensation package of 6.000.000 VND net under freelance contract for 12- 16 hours admin tasks and document preparation (can be outside normal office hours) on monthly basis.
Hình thức: Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do
Ngành nghề: Hành chính / Thư ký, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Cấp bậc: Nhân viên
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm: 2 Năm

Yêu cầu công việc

• Be available 12- 16 hours per month to perform admin tasks for the General Director as they arise.
• Fluent Vietnamese and English
• On site presence not requested. Work can mostly be done remotely. Presence only required to maintain physical company records (printing, preparation for signing and ultimate filing)
• Possibility to take on full time job elsewhere besides freelance contract
• Fresh graduates or candidates with under 2 years of experience in similar roles are welcome;
• IELTS 6.5 or higher
• Professional, friendly, and reliable
• Organized, detail focused, and calm under pressure
• Comfortable using computers and basic office software
• Strong communication and interpersonal skills
• Able to multitask and manage shifting priorities
• Professional, responsible, proactive, and detail- oriented
• Handle confidential information with discretion and professionalism.
• Eager to learn and potentially grow into higher responsibility roles
• Preferably live nearby the office (D7) for preparing and filing hard copy docs in company records
Compensation and benefits:
- Assistance provided for drawing up freelance contract and registering with authorities by 3rd party accountancy firm.
- No 9- to- 5 job. Flexible time to perform tasks
- Interesting compensation package of 6.000.000 VND net under freelance contract for 12- 16 hours admin tasks and document preparation (can be outside normal office hours) on monthly basis.
- Possibility to evolve into a full time job on the mid/long term

Quyền lợi

Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-30 00:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/12/2025
Hình thức làm việc
PART_TIME, CONTRACTOR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin PART TIME Freelance Junior Admin Assistant - Mã tin đăng: 5425960. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN BINCA ASIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây