PA to GM cum Quality Manager | Trợ lý Tổng quản lý kiêm Quản lý chất lượng

CENTARA MIRAGE RESORT MUI NE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

BASIC FUNCTION:

To ensure that the Quality Standards of the hotel comply with company policies and procedures in line with the organization’s vision, values and Centara Brand Standards.

To play and to take responsibilities in assisting General Manager of organizing, managing and providing effectively and efficiently administrative and secretarial tasks.

DUTIED AND RESPONSIBILITIES:
ADMINISTRATION

Performs other related duties as assigned.
Schedules and attends meetings on behalf of executives, taking notes and recording minutes.
Performs office tasks including maintaining records, ordering supplies, and performing basic bookkeeping.
Performs additional duties as assigned by executives.
Arranges travel and accommodations for executives.
Performs clerical and administrative tasks including drafting letters, memos, invoices, reports, and other documents for senior staff.
Receives incoming communication or memos on behalf of senior staff, reviews contents, determines importance, and summarizes and/or distributes contents to appropriate staff.

QUALITY MANAGEMENT

As the Quality Representative of the hotel, to maintain the integrity of the Quality Standards and ensure achievement of stated quality objectives and policies.
To conduct random check on food hygiene and cleanliness in all kitchens following HACCP standards.
To manage all third- party external audits with regards to service (Mystery guest audit external internal) and to follow up the improvement and training plan (CHR, Hotel IQ, Safety in Asia, EarthCheck etc…)
To share guests comments (positive and negative) on a daily basis and ensure necessary follow up and action if needed. Reinforce positive comments and ensure associate is recognized.
To conduct random checks on sequence service standards, food quality and set up on daily basis for all areas.
To ensure all standards are updated and communicated to all concerned, and establish an effective follow up procedure and final implementation is complete.
After each audit, need to coordinate and follow up closely with respective department heads on non- Compliance areas of the Service Reference.
Work hand in hand with CHR Marketing Communications department to coordinate and prepare printing materials for all departments as well as review of all artwork before processing.
Conduct quarterly “Brand Audit” based on the Mystery Guest Audit guidelines. Submit detailed report to GM/RM and all HODs concerned.
To conduct random checks of VIP rooms and rooms blocked for guests who have previously filed complaint.
Perform related duties and special projects as assigned by GM
To communicate with CHR HQ/ updated SOP and related message to all persons concerned
To attend daily morning brief /HOD’s meeting to share feedback with regards to Quality & Brand Standards and to keep abreast of the daily operations and happenings around the resort.
To conduct property inspection every two weeks with GM and HOD’s concerned and provide the proper report and follow up the improvement.
To supervise the maintenance of Departmental Operating Procedures, in line with Centara standards.
In coordination with Training Department ensure Risk Management e- learning courses are completed by designated team members i.e. food safety, risk management, hotel safety

Yêu cầu công việc

Excellent interpersonal and customer service skills.
Proficient in the use of Microsoft Office
Strong analytical and problem- solving skills
Degree from an accredited university in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major
Good communications and writing skills in English
Excellent organizational skills and attention to detail.
Minimum of 3 year in similar role

Quyền lợi

As Company&039;s policy.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-30 12:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Phan Thiết, Bình Thuận
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin PA to GM cum Quality Manager | Trợ lý Tổng quản lý kiêm Quản lý chất lượng - Mã tin đăng: 5364978. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trợ lý tổng quản lý

CENTARA MIRAGE RESORT MUI NE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Trợ lý tổng quản lý tại tỉnh/thành