Operator/ Nv trực tổng đài

LEGACY YEN TU - MGALLERY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Uông Bí, Quảng Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Updates the white board.
Conducts daily briefing in the absence of AM/Supervisors
Takes accurate messages, morning call requests, reservations and orders for/from guests.
Accepts and relays messages for guests and hotel personnel.
Connects local and international calls quickly, courteously and accurately.
You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers.
Projects the image of courteous, friendly service at all times.
Reports to supervisor and Duty Manager on any guest complaints.
Contributes and maintains businesslike working environment ensuring minimal background noise and conversation which could be transmitted through sensitive headsets.
Provides the appropriate level of professional, courteous and caring service to other employees (internal customers) and other visitors to the division.
Ensures that all reservations, orders, requests, etc. are accurately and quickly relayed to the correct department at all times.
Be fully conversant in all aspects of Food and Beverage outlets in order that all guests’ queries can be handled efficiently and courteously.
Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
Confidently operates switchboard consoles, paging system, and associated computer equipment in accordance with departmental procedures.
Handles guest and employee enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems if no immediate solution can be found, whilst feeding back a prompt follow up.
Reads the logbook, and communicates with colleagues and supervisor.
Reports and logs various problems which occur during the shift and passes all relevant information to relieving operator on commencement of duty.
Answers and connects all incoming calls from both in and out of house.
Transfers outside calls to either guests, or hotel services/facilities.
Acts proficiently in all aspects of emergency procedures. Remains calm, alert, and efficient in the event of a major incident or problem at the hotel and maintains professional discretion.
Responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff both within the hotel and for external communications.
Provides general information to guests when necessary.
Provides quality service to guests, staff, and incoming calls and a wide range of information pertaining to the hotel and Activities in and around the island.
Coordinates with Concierge and Front Desk with pending messages, faxes, etc.

Yêu cầu công việc

Ideally, candidates should possess a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism Management.
This position is open to Vietnamese nationals only.
A minimum of 2 years of work experience in hotel operations is required.
Fluency in both English and Vietnamese is required.
Strong customer service, communication, and interpersonal skills are essential.
Good management abilities are also expected.

Quyền lợi

- Have opportuninty to contribute to local community and make a difference through the Company’s Corporate Social Responsibilities activities
- Develop talent in a dynamic working environment
- Have overtime, medical and social insurance as per HR policy
- Promotion upon capability, commitment and devotion
- Have incentives upon the department’s performance and self performance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-20 12:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Uông Bí, Quảng Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operator/ Nv trực tổng đài - Mã tin đăng: 5339940. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LEGACY YEN TU - MGALLERY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây