Operations PMO - Omni Channel

FOOD RETAIL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Omni- Channel Operations PMO is responsible for overseeing, coordinating, and optimizing projects and initiatives of the omni- channel operations team. The role ensures alignment of operational efficiency, service consistency through effective project governance and execution.
Operations Project Portfolio Management

Collaborate closely with cross- functional project managers and key stakeholders to drive alignment, resolve issues, and maintain momentum across initiatives.
Track project milestones, deliverables, budgets, and KPIs to ensure successful and timely execution.
Oversee and manage the portfolio of omni- channel operations projects to ensure alignment with strategic objectives.

Operational Improvement & Efficiency

Identify inefficiencies, bottlenecks, and process gaps across customer channels and operational workflows.
Propose and support the implementation of operational improvement initiatives, including process automation, system integration, and workflow optimization.

Cross- Channel Coordination

Facilitate effective collaboration among cross- functional teams (e.g., Store Operations, IT, Marketing, Merchandise, Customer Service) to ensure cohesive execution of omni- channel operations strategies.
Act as a central point of contact to align priorities, timelines, and dependencies across departments.

Reporting & Analytics

Develop and maintain project dashboards, executive summaries, and performance reports to provide visibility on progress, risks, and outcomes.
Utilize data and insights to support informed decision- making and drive continuous improvement across operations.

Resource & Budget Management

Monitor resource allocation and ensure optimal utilization across projects and initiatives.
Assist in budget planning, tracking, and cost control for omni- channel operations initiatives.

Yêu cầu công việc

Knowledge
- Proficient in operations project management
- Best knowledge of operation at ecommerce, hyper market / retailer and Omni Channel business
Experience:
- At least 3- 5 years experience in operation at ecommerce platforms, hyper market or retailer. Omni channel or E- commerce experience is preferred.
Language: English
Attitude: honesty, high responsibility, can- do attitude
Office skills: MS Office, Operation system like POS, OMS, Picking App, LMS

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-22 15:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations PMO - Omni Channel - Mã tin đăng: 5285528. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FOOD RETAIL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Omni channel tại tỉnh/thành