Operation Team Leader (Property management)

PHU MY HUNG DEVELOPMENT CORPORATION
Mức lương
18 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Prepare and execute monthly work plans and reports.
Train and supervise on- site staff.
Process Fit- out applications, review plans, and conduct site inspections.
Supervise maintenance of all public facilities
Manage and monitor usage of keys for all public areas within the building.
Assist in overseeing general management and supervision, especially in cleaning, administration, and renovation progress, including construction supervision and acceptance.
Coordinate with nearby office buildings, communities, and public institutions (e.g., local police, fire department, government agencies)
Conduct inspections of building equipment, facilities, and software
Handle communication, coordination, and reporting during emergencies or unexpected events (including on- site problem- solving)
Organize and report to management authorities and maintain communication with government agencies.
Perform other duties as assigned.
Implement building regulations, tenant handbook policies, and administrative procedures; draft official communications.
Conduct handovers, construction acceptances, and on- site meetings for tenant fit- out projects.
Enforce building safety regulations and conduct regular safety and fire- fighting training.
Draft building notices and announcements
Supervise and inspect cleanliness of public areas inside and outside the building.
Implement SOPs and building management regulations on- site.

Yêu cầu công việc

Experience: At least 1- 2 year experience in same postition. Experiences in operation in office building is advantage .
Can communicate Chinese (Mandarin) is a big plus.
Fluent speaking in English.
Education: Degrees in Hospitality, Real Estate, Business Administration or any related education background
Working location: Phu My Hung, District 7
Good management and communication skills.

Quyền lợi

13th Month Salary
Health Insurance
Social Insurance on full salary
Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-28 15:00:06

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Team Leader (Property management) - Mã tin đăng: 5359040. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PHU MY HUNG DEVELOPMENT CORPORATION

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 801 Nguyễn Văn Linh, phường Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Operation team leader tại tỉnh/thành