Operation Administrative Officer

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MTV MIRAE ASSET
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Be responsible for administrative tasks for teams/ units under Customer Service department including but not limited to:

Communicate with vendors, prepare required documentation for payment of expenses;
Check and report on attendance and overtime for employees;
Participate, implement and inform changes from HR related to administrative work to teams/ units;
Resolving requests required synthesizing information from teams/ units.
Follow up validity and manage contracts/ appendixes with vendors;
Register stationery for teams/ units;

Yêu cầu công việc

Proactively handle assigned tasks
Able to work under pressure
Be good in English skills
Graduated college or university with good result
Worked on banking/ finance area(s) or relevant areas is a plus
Be proficient in office computer skills (excel, word,...)
Be enthusiastic and careful in work
Be willing support team members/ related departments following assigned scope of work
Worked on similar working scope at least 1 year

Quyền lợi

Flexible internal career opportunity.
Annual healthcare insurance package from senior level and above.
Annual health check, company events.
Young and proactive environment; no barriers, no limitation for new idea.
Attractive packages with 13th salary year- end bonus and a week trip to Korea in order to recognize all your good performance and effort at MAFC.
15 days annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-02 19:50:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Administrative Officer - Mã tin đăng: 4062580. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: 01 Lê Đình Lý - Phường Vĩnh Trung - Quận Thanh Khê - TP Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây