Operation Admin Supervisor

CÔNG TY TNHH MTV PANZANI ASIA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job purpose: The Operation & Admin Supervisor in Panzani Asia is responsible for coordinating the Company’s Sales Activities, in general, to support the company in different “day by day” Sales activities & operation tasks.
JOB DESCRIPTION
- Inventory follow up (including return / exchange damaged products if any).
- Prepare Sales contract & other administrative documents.
- Purchase office & warehouse stationeries & materials, facilities.
- Manage & create customer profile, product, price on FAST system.
- Support some HR activities when needed.
- Receive and perform the POs from clients/customers: Prepare & issue delivery note, VAT invoice.
- Coordinate & place PO to Local Factory & prepare Semolina for Instant Pasta production.
- Daily sales report, close and calculate monthly & quarterly Sales bonus, Sales incentive.
- Supplier’s payments follow up with Accountant.
- Coordinate with Warehouse staffs & driver or transport services for delivery and pay for their service.
- Import – Export Management:
+ Communicate with Export team in France:
· Follow up the vessel.
· Check and confirm supporting documents of PO: Invoice, Bill of Lading, Certificates.
· Place and confirm PO (finish goods & semolina)
+ Communicate with local forwarder:
· Check the quotation for their logistic service
· Provide them the right / correct documents for clearance
+ Supervise & coordinate with Warehouse staffs to make the products to be ready for sale after clearance: fumigation, sub- label, re- packaging if needed.
- Other tasks as assigned by superior
- Product registration, product specification, Factory certification
- Gather supporting documents to transfer to Accountant for monthly close, collaborate with Accountant to make sure the closing figures is correct (outstanding, inventory, invoices,…).

Yêu cầu công việc

EXPERIENCE REQUIREMENTS
- Good organization skills and strong critical thinking skills
- Good communication, team- work and inter- personal skills
- Be able to work with multi- tasking and respect to deadline
- Soft skills in dealing with people, suppliers and authorities
- Good command of Microsoft Office, especially Microsoft Excel.
- Having at least 2 years working experience as Sales Admin, preference for FMCG company
- Good in written and spoken English is required
BENEFITS:
- Others: Christmas & New Year incentive, Birthday, Women day, Children day,…
- Health Care insurance, Company Trip, workshop & training.
- Gross Basic Salary & Allowance: 14 – 16 mil VND per month
- 13th Salary + Other Yearly bonus depends on Net Profit of Company

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:05:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Admin Supervisor - Mã tin đăng: 3994740. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV PANZANI ASIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây