Omni Assistant Manager & Ddm Champion

UNILEVER VIETNAM INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Customer OMNI project champion: to lead projects on key tickets required to set up the foundation for OMNI Partnership with customer (build win- win partnership model, set up media foundation, set up foundation for data partnership & CRM foundation, create new revenue workstream, last mile delivery optimization,…)
- Build and drive channel/customer category strategy to ensure to be 1 OMNI partner of choice in that customer and deliver sales, growth, and share ambition.
- Lead On- site Optimization: Lead on- site investment planning with the customer, work on on- site media improvement performance metrics (Impression, View, Click, Conversion) with the customer, and follow up on On- site campaign evaluation & optimization.
- Business Target Delivery & O2O Integration Champion: Deliver 1ULV Target of Customer via strongly managing Omni Category & eContent Planner to land planning & KA strategy into execution, ensure strong integration between Offline & Online within customer.
- Data partnership & Shopper- data Solution Led for assigned customer: be the champion to build a network of data partnerships, win trust by delivering category development selling stories, facilitate the data governance process with the customer & lead the optimization process of data utilization, follow up to ensure to have live data available.
- Be champion for all general documents workstream alignment & signoff: data partnership, NDA, promotion contract.
- Customer Data CRM champion: work with the customer CRM team to have a deep dive of data, drive shopper segmentation per category JTBD, plan the right CRM media tool, and ensure to bring conversion to both online & Offline.
- Business Unit OMNI Demand Creation Planner: Cum to be the champion to lead the BU Workstream that is more related to that customer/channel (Homecare, Personal Care, Beauty & Well- being, Nutrition, Ice Cream), to work directly with the BU&039;s DMC, Brands Manager to build the demand creation plan of the BU via OMNI Channel.
- Market Development Champion for Offline & Online: work very closely with Marketing/Marketing Manager to ensure the innovation/NPD/Market Development in MT to be well landed via customer data partnership agenda, a strong content deployment, and high- performing ROAS. OMNI is not to drive for Online, but ensure a seamless O2O shopping journey for the shopper.
- Key Account Management of Customer OMNI Stakeholders: Key contact to manage the Key Senior Customer position of OMNI (Head of OMNI Commercial, Head of OMNI Marketing, Head of OMNI Content).
- Champion to drive OMNI investment of customers, work with Finance, BP, and CM to ensure the OMNI investment model is integrated into the total Plan, follow up with Monthly and quarterly Liquidation with Finance & Customers.

Yêu cầu công việc

- Minimum 3 years of experience in a relevant role in FMCG, retail, or a related industry.
- Excellent communication and stakeholder management skills.
- Strong understanding of omni- channel commerce, digital marketing, and key account management.
- Expertise in media optimization, campaign evaluation, and ROI analysis.
- Ability to lead projects and drive cross- functional collaboration.
- Proficiency in CRM tools, shopper segmentation, and data- driven decision- making.
- Strategic thinker with a strong analytical mindset.
- Highly organized, detail- oriented, and results- driven.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-09 08:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Omni Assistant Manager & Ddm Champion - Mã tin đăng: 5257230. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

UNILEVER VIETNAM INTERNATIONAL

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 156 Nguyen Luong Bang Avenue, Tan Phu Ward, Dist 7, HCMC

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây