Office Administrator

CÔNG TY TNHH BEL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SCOPE & CORE DELIVERABLES
As the Office Administrator cum HR Assistant, you will ensure overall smooth and well operation of office on daily basic and support relevant tasks of HR department smoothly.
RESPONSIBILITIES- WHAT DOES SUCCESS LOOK LIKE?
Office administrative:
• Support preparing contract and perform payment for all office expenses & HR expenses from creating vendor code, preparing PR/ PO, payment, good receipt notes and tracking budget.
• Be a main contact to work with travel agents for air ticket booking for all departments.
• Ensure the tracking of all office operations, including car rental tracking, power, taxi, etc.
• Receptionist: Answer, screen & transfer incoming phone calls, welcome & escort visitors.
• Fulfill office supply needs, inventory, purchasing.
• Be a main contact to work with service agent to support expats in arranging legal administrative documents: visa, work permit, temporary resident card.
• Maintain and manage vendors with efficiency.
• Ensure day- to- day basic activities in the office will be operated smoothly, including office maintenance, office facilities, safety, cleanliness & security.
• Support onboarding new employees in order to become fully integrated (including but not limited to: name badge, business card, working desk, welcome kit...) & offboarding process (access card, cabinet, stationary, taxi card...)
Event organization:
• Involve in organizing employee engagement events including scheduled activities following to annual planning which is supervised by Line manager included but not limited of townhall meeting, year- end party, company trip, seasonal events, and ad- hoc events as per required.
TA assistant: Employer Branding & recruitment.
• Support in producing creative multimedia contents including video, graphics as per request.
• Support Talent Acquisition manager in recruitment administrative process as per request.

Yêu cầu công việc

SKILLS & EXPERIENCE REQUIREMENTS
Requirements
- University degree in equivalent (Business Administration or Human Resource)
- Experience in event organization is a plus
- Minimum 1 year experience in Office Administrator (preferred experience in MNCs or international organization)
- Good in English communication
Skills
- Social Media Knowledge & simple design is a plus (Canva)
- Customer centric & care mindset, detail oriented.
- Knowledge of at least in one or several in HR is a plus
- Good project coordinator skills
- Be able to communicate, assist and help employees at different level in daily office operations
- Ability to adapt and work with internal and external stakeholders at all levels
- Be able to manage different suppliers /vendors

Quyền lợi

Premium healthcare for employee and family
15 days full paid leave a year
Competitive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-06 02:40:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Administrator - Mã tin đăng: 4147394. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BEL VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây