Office Administrator

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN QUỐC TẾ APEX (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Overview:
We are looking for a proactive and well- organized Office Administrator to join our team. This role plays a key part in ensuring the day- to- day operations of the office run smoothly. The ideal candidate is detail- oriented, resourceful, and comfortable juggling multiple tasks across administration, office operations, and staff support.
Key Responsibilities:
Office & Administration:
- Greet and receive visitors; manage reception area and incoming calls with courtesy and professionalism.
- Oversee and schedule regular maintenance and repair of office assets, equipment, and facilities.
- Ensure office cleanliness and safety standards; coordinate with cleaning and maintenance service providers.
- Manage inventory and procurement of office supplies, equipment, pantry, and other operational needs.
- Organize internal and external events such as team- building activities, company parties, and celebrations.
- Handle all incoming/outgoing correspondence and deliveries, ensuring timely and accurate distribution.
Travel & Support:
- Support expatriates with visa, TRC (Temporary Residence Card), and Work Permit procedures.
- Book domestic and international travel for employees and guests (flights, hotels, transportation, restaurants).
- Handle accommodation arrangements and other logistic support for expat employees.
Executive & Meeting Support:
- Collaborate with other departments to support administrative needs and company operations.
- Prepare and set up meeting rooms; provide administrative support during meetings when required.

Yêu cầu công việc

- Can join as soon as possible
- Proficient in Microsoft Office applications, especially Word and Excel
- 1–3 years of experience in administrative or office support roles
- Friendly, service- minded, and able to multitask effectively
- Fluent in English

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-03 20:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Administrator - Mã tin đăng: 5374718. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN QUỐC TẾ APEX (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Office administrator tại tỉnh/thành