Office Admin Specialist

CỔ PHẦN KẾT NỐI NHÂN TÀI - TALENTNET CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Role Objectives:

Optimize workflows, maintain accurate records, and ensure compliance with policies and procedures.
Responsible for the full spectrum of administrative operations for the FILA department and supporting company- wide activities as assigned.
Ensure smooth and efficient office operations through expert administrative support and guidance
Process payments and record/report matters related to administrative activities.

Job Descriptions:
Company Seal Management

Control and use the company seal in full compliance with regulations, ensuring confidentiality, accurate record- keeping, and zero non- compliance incidents.

Office Administration

Perform general administrative duties including travel arrangements, meeting/training room booking, equipment management, payment processing, document filing, postal handling, and providing operational support as assigned.

Administrative Expense Management

Process, monitor, and report administrative expenses accurately, ensuring transparency and compliance with internal procedures.

Vendor Management

Maintain relationships with service providers, ensuring cost efficiency, service quality, and timely delivery.

Reception Support

Answer and direct incoming calls, and provide reception coverage as needed to maintain a professional corporate image (minimum 1 hour/day).

Other Duties

Respond promptly to urgent or ad- hoc requests to ensure business continuity, and perform other tasks as assigned by the direct manager

Yêu cầu công việc

The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
Good at English
The ideal candidate embraces a One- Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively.
Strong willingness to learn and to work extra hours
Ability to do multi- tasks, attention to details and work in team
Minimum 01- 02 years of working experience in admin
Proficient in MS office
Strong problem solving skills, customer services skills
Ability to maintain a high level of discretion and confidentiality
Ability to work under high pressure
Minimum with a University/College degree

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 17:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Admin Specialist - Mã tin đăng: 5242355. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CỔ PHẦN KẾT NỐI NHÂN TÀI - TALENTNET CORPORATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Office admin tại tỉnh/thành