Office Admin

CÔNG TY TNHH AIRR LABS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About Us:
AIRR LABS is building lasting connections between brands and consumers in Southeast Asia. We provide a full suite of solutions that enable brands to bring their unique stories to life across the online customer journey.
We are looking for curious and highly motivated individuals who can seize exciting market opportunities and turn them into impactful brand strategies and execution.
About the job:
We’re looking for a proactive and well- organized Office Admin who enjoys creating a smooth, comfortable, and engaging workplace. This role plays a key role in keeping daily office operations running efficiently while supporting internal activities.
You’ll work closely with internal teams, building management, and vendors to manage office facilities, supplies, and events. If you’re detail- oriented, hands- on, and enjoy working in a fast- paced startup environment where your work truly makes an impact, this role is for you.
Key Responsibilities:
Office administration (60%):

Manage overall office operations, including monitoring office supplies (stationery, snacks, drinking water, etc.) and placing orders monthly.
Work with building management team on all office- related matters, including office lease contracts, periodic deep cleaning schedules, facility maintenance and repairs, envelope handling (sending and receiving), and office renovation when required.

HR General & Employee activities (40%):

Request new working equipment and tools for employees.
Support onboarding and offboarding processes, including collecting, checking, and maintaining employee records and documentation.
Work closely with vendors to ensure timely, high- quality service delivered and manage vendor contracts and relationships.
Coordinate hotel bookings, restaurant reservations, and other logistics for regional teams upon request.
Act as the main point of contact (PIC) for organizing internal company events and activities such as International Women’s Day (8/3), employees’ birthdays, year- end parties, team- building events, and workshop activities.
Assist in planning and providing logistical support for meetings, campaigns, and internal activities (e.g. tea breaks, materials preparation, and other administrative support).
Source, evaluate, and propose suitable vendors providing services based on service quality and cost for internal operations and company activities.

Yêu cầu công việc

Requirements:

Ability to coordinate internal events and activities and handle logistics effectively.
Good communication and interpersonal skills; the ability to work with internal stakeholders and external partners.
2–3 years of experience in office administration, HR operations, or administrative support roles.
Bachelor’s degree in Business Administration, Human Resources, Office Management, or related field.
Good understanding of office operations, facility management, and basic procurement processes.
Strong organizational and multitasking skills, with high attention to detail.
A proactive, responsible, and service- oriented mindset with the ability to work independently.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-16 13:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/02/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Admin - Mã tin đăng: 5453857. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AIRR LABS (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Office admin tại tỉnh/thành