OEM Account Manager

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Account & Relationship Management

Represent the factory and brand at industry events, summits, and client visits, including occasional after- hours engagements such as dinners or receptions.
Serve as the key point of contact for OEM/ODM clients, including senior stakeholders, ensuring consistent and professional communication.
Build and maintain trusted client relationships, with a deep understanding of each account&039;s priorities, challenges, and growth potential.

Commercial & Business Development

Maintain and share production capacity updates regularly, ensuring transparent expectations across the business.
Identify and propose business development opportunities based on client strategy, market trends, and internal capabilities.
Lead and manage all pricing submissions and updates for new developments and ongoing collections in line with client procedures and timelines.

Forecasting & Planning

Coordinate with internal merchandise and planning teams to ensure production schedules are aligned with client expectations and capacity.
Work closely with clients to secure accurate sales forecasts that support procurement, material sourcing, and production planning.

Client Support & Operational Oversight

Prepare for and support all in- country client visits and 3rd- party audits, coordinating with QC, Production, and Technical teams.
Collaborate with quality, PD and technical teams to address claims and quality issues, ensuring corrective actions are timely and client expectations are managed.
Manage and respond to special client requests, ensuring responsiveness and attention to detail.
Proactively manage development timelines, help resolve potential delays or production issues, and escalate where necessary to protect delivery outcomes.

Data & Reporting

Coordinate the submission of all required weekly and ad hoc reports, maintaining accuracy and timeliness.
Ensure all internal stakeholders are updated on client requirements, both via regular meetings and email communications—some of which may fall outside standard working hours.
Analyze development, cost, and sales data to prepare insightful presentations and business reviews for internal and external stakeholders.

Yêu cầu công việc

Exceptional communication and interpersonal skills, with the ability to engage customers positively and understand their needs.
Flexibility to adapt to the clients needs and a proactive attitude to resolving issues.
Strong project management skills with the ability to work cross- functionally and manage multiple priorities.
High level of organization and attention to detail.
Fluent in English, with additional languages considered a strong asset.
A minimum of 2 years’ experience in a project management, business development or lead customer service role.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 10:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Long An
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin OEM Account Manager - Mã tin đăng: 5344913. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây