Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (CRM Executive)

ANNAM GOURMET- CÔNG TY TNHH PHÂN PHỐI SÀNH ĐIỆU
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Relationship Management (CRM) Focus:
• Develop and execute CRM strategies and programs.
• Build and develop customer journey based on segmentations
• Develop and implement communication strategies through CRM channels (e.g., email, Zalo OA,
targeted promotions) to build relationships and drive loyalty.
• Collaborate with the Retail team to ensure integration of CRM initiatives with sales activities.
• Identify opportunities to leverage CRM data to gain insights into trade partner behavior and
preferences.
In- depth analysis of customers:
• Perform in- depth analysis of behaviours and segments to gain insights into customer touchpoints
and opportunities for performance optimisation.
• Prepare and co- ordinate the completion of various data and analytics reports to support decision
making, strategic planning and track KPI performance to track the effectiveness of initiatives.
• Develop dashboards and carry out communication of key findings, actionable insights and
recommendations to stakeholders
• Manage, build and maintain reports and dashboards that are created for marketing ensuring
automation avoiding manual reports
• Cut through large data sets and multiple analysis options to provide intelligible, actionable
reports and analysis
Cross- functional Collaboration:
• Work closely with sales, marketing, and other relevant departments to ensure alignment and
effective execution of CRM initiatives.
• Liaise with external agencies and vendors as needed.
Customer Service:
• Work closely with CS team to support and deliver the solution for customers complaints (via
Email, Zalo, Faceboook)
• Build and develop Zalo OA to connect API to enhance customer experience.

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Fluency in English & effective communication skills to present findings clearly
Excellent analytical and problem- solving skills with the ability to interpret dataand generate insights.
Strong analytical skills and experience using various data analysis tools andtechniques (e.g., SQL, BI platforms, data visualisation tools).
Experience with CRM software (e.g., Microsoft Customer Insight, Mailchimp,Zalo OA,...) is highly desirable.
Proven experience in developing and implementing CRM strategies andmanaging CRM systems.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, PowerPoint, Word).
Experience at the same position for above 1 year.

Quyền lợi

Full employment benefits including labor contract, social insurance, and health insurance in accordance with labor laws.
13th- month salary and performance- based bonuses.
Regular training programs to enhance professional knowledge and skills.
Annual salary review and promotion opportunities based on performance and capability.
Gifts on special occasions such as public holidays, Lunar New Year, and employee birthdays.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 19:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (CRM Executive) - Mã tin đăng: 5252765. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ANNAM GOURMET- CÔNG TY TNHH PHÂN PHỐI SÀNH ĐIỆU

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây