Nhân Viên Phục Vụ

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Make sure that all guest preferences, special request, food allergies and dietary restrictions are keyed in guest profile in the PMS system, communicated well within the Regent Club team, Regent Club Kitchen team, all dining outlets and throughout the resort to related departments.
Ensure all tables are setup according to the Regent standards, tableware (plates, glasses, cutleries) is clean, polished and defect- free, and that service stations are fully stocked and ready for operation.
Personalize interactions within the service process, aiming to make each visit to the Regent Club as memorable and unique as possible. Acknowledge guests and remember dining preferences as well as their names and preferred seating.
Ensure that the Regent Club and surrounding areas are always clean, the floor, tables, furniture and counters are dust- and stain- free, music playlist is adhered to Regent brand standard, the lights are appropriate to the time of the day, the working place is in a spotless condition. Follow cleaning checklists, take control and inspect the areas on a regular basis. Report any maintanence issues to the higher management for immediate rectification.
Personalize menu recommendations to guests for both food and beverage orders, by genuinely listening to the guest’s preferences and taking notes accordingly.
Make sure that all food and beverage orders are served within the standard time and are checked for quality and presentation before serving to the guest table.
Discretely observe the guest and check their satisfaction, collect guest feedback and report to higher management to take immediate actions if necessary. Promtly response to guest issues and act with generosity.
Ensure to record daily beverage consumption in order to keep track of the stock and raise purchase requests when needed.

Yêu cầu công việc

Can work in rotated shifts
Fluent in English is a must
At least 1- year of service in the five- star hotel
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Possess the customer service- oriented mindset
Able to use Opera or other Hotel Management Systems is prefered

Quyền lợi

At least 14 annual leave, 2 days off per week
Rest and relaxation, Home leave allowance: 1 million per 3 service months
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
Relocation, repatriation allowance
Insurance as labor law
Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
International working environment
7 accident insurance
Other benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:44:20

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Phục Vụ - Mã tin đăng: 4071581. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây