WHO WE ARE:
Innovature BPO is a Vietnamese company with more than 10 years of experience in providing outsourcing solutions to clients worldwide. Our services support from call center, 24/7 bi- lingual customer care services, digital marketing to bookkeeping and data analytics services. We offer full time remote resources who are able to deliver the standard that meet global manpower requirement and utilize our business analytics, SLA and other performance metrics to help our clients boost productivity. Our mission is to enable clients to become high- performance businesses and create long- term partnerships. Our vision is to connect Vietnamese talents to global labor market demands.
WHAT YOU WILL BE DOING:
Kiểm tra và xác minh thông tin để đảm bảo tính chính xác, đầy đủ và nhất quán.
Review and verify information for accuracy, completeness, and consistency.
Phối hợp với các bộ phận Logistics và Vận hành để hỗ trợ quy trình làm việc và báo cáo.
Coordinate with logistics and operations teams to support workflow and reporting.
Đối chiếu thông tin với chứng từ gốc để xác nhận tính hợp lệ.
Cập nhật và duy trì hồ sơ hiện có để đảm bảo dữ liệu luôn chính xác.
Prepare and generate basic reports as required by the operations team.
Nhập chính xác dữ liệu vào hệ thống, bảng tính và cơ sở dữ liệu từ nhiều nguồn khác nhau.
Cross- check entries with source documents for validation.
Identify and correct any data errors or discrepancies promptly.
Maintain and update existing records to ensure data integrity.
Phát hiện và chỉnh sửa kịp thời các lỗi hoặc sai sót trong dữ liệu.
Chuẩn bị và tạo các báo cáo cơ bản theo yêu cầu của bộ phận vận hành.
Accurately enter data into systems, spreadsheets, and databases from various sources.
WHAT WE ARE LOOKING FOR:
Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, or a related field (preferred).
Có ít nhất 1 năm kinh nghiệm trong công ty Logistics hoặc lĩnh vực tương tự.
Ability to work independently and meet deadlines under minimal supervision.
Cẩn thận, tỉ mỉ, có khả năng quản lý thời gian và hoàn thành công việc đúng hạn.
Good communication and organizational skills.
Có kinh nghiệm làm việc ở vị trí nhân viên nhập liệu, hành chính hoặc tương đương.
At least 1 year of experience in a logistics company or similar industry.
Proficient in Microsoft Excel, Google Sheets, and data management tools.
Strong attention to detail, accuracy, and time management skills.
Kỹ năng tổ chức và giao tiếp tốt.
Có thể làm việc độc lập, chịu được áp lực và hoàn thành mục tiêu đúng tiến độ.
Basic English communication is an advantage but not required.
Proven experience as a data encoder, data entry clerk, or administrative assistant.
Tốt nghiệp Đại học chuyên ngành Quản trị Kinh doanh, Logistics hoặc các ngành liên quan (ưu tiên).
Tiếng Anh giao tiếp cơ bản là một lợi thế nhưng không bắt buộc.
Thành thạo Microsoft Excel, Google Sheets và các công cụ quản lý dữ liệu.
WHAT WE OFFER:
Chúng tôi luôn đối xử công bằng và tôn trọng mọi người, duy trì sự cân bằng lành mạnh giữa công việc và cuộc sống, đồng thời xây dựng một môi trường làm việc tích cực, thân thiện và vui vẻ với các chế độ phúc lợi hấp dẫn như sau:
We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:
Social insurance and healthcare insurance upon Vietnam Labor Code
Gói bảo hiểm PTI và khám sức khỏe định kỳ hàng năm.
Chính sách khen thưởng hấp dẫn dành cho nhân viên.
A competitive monthly salary based on your ability
12 Annual leaves + 2 Sick leaves
Đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao động Việt Nam.
Xét tăng lương hàng năm.
12 ngày phép năm và 2 ngày nghỉ ốm.
Annual salary review
Mức lương cạnh tranh hàng tháng, tùy theo năng lực.
Thưởng tháng 13 và thưởng hiệu suất định kỳ 2 lần/năm.
PTI insurance package, and annual health check
13th month Tet bonus & bi- annual performance bonus
Attractive employee awards
WORKING HOURS: 9AM – 6PM (Mon – Fri)
WORK LOCATION: The District Building, 159C De Tham, Cau Ong Lanh Ward, HCMC._