Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh Sales Support

CÔNG TY TNHH SEKO LOGISTICS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Build strong relationships with customers to maintain existing business and drive growth.
Generate performance reports and provide insights for sales forecasting and strategic decisions.
Coordinate with internal teams to ensure smooth customer onboarding.
Identify upselling and cross- selling opportunities through client interaction and data analysis.
Maintain Salesforce with updated customer information, leads, and sales pipeline activities.
Support marketing activities for product promotions and special programs.
Communicate proactively with customers regarding shipment details, delays, or custom requirements.
Coordinate with operations and customer service teams to ensure smooth shipment execution.
Manage administrative tasks such as pricing requests, tender documentation, and contract management.
Contribute to ad- hoc projects and tasks as assigned by the manager or functional team.
Assist sales representatives with quote preparation, presentations, and customer follow- ups.

Yêu cầu công việc

1–3 years of experience in freight forwarding or logistics.
Proficient in Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) and CRM systems such as Salesforce or CargoWise.
Customer- focused with a growth mindset and experience in high- speed freight forwarding operations.Strong organizational and multitasking abilities with a collaborative, team- oriented attitude.
Excellent communication and interpersonal skills in both Vietnamese and English.
Strong analytical and problem- solving skills; detail- oriented and able to meet tight deadlines.
Highly adaptable, proactive, and able to work under pressure in a fast- paced environment.
Bachelor’s degree with strong knowledge of Incoterms, global shipping practices, and supply chain terminology.

Quyền lợi

Performance appraisal and salary review twice a year
Annual health check up
Training & Development opportunities
Awards for most outstanding individuals every quarter, every year
Team building activities, company outing trip
Full gross salary payment for compulsory insurance
Group health insurance
The 13th month Salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 01:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh Sales Support - Mã tin đăng: 5266296. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SEKO LOGISTICS (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây