Nhân viên hỗ trợ khách hàng (Client Feedback Coordinator)

CÔNG TY TNHH MTV SNAPTEC
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Thừa Thiên Huế
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job description:
- Receiving Feedback: You will be the main point of contact for clients who wish to provide feedback on our products. This feedback may come through various channels, such as emails, surveys, or direct communication.
- Feedback Analysis: Once feedback is received, you will be responsible for thoroughly analyzing it and categorizing it based on different types, such as suggestions, issues, or positive comments.
- Delegating Tasks: Depending on the nature of the feedback, you will coordinate with relevant teams within our organization to ensure that the feedback is appropriately addressed. You will delegate tasks to the appropriate teams or individuals, providing them with the necessary context and information.
- Follow-up and Closure: It will be your responsibility to follow up with the respective teams or individuals to ensure that the feedback is addressed within appropriate timelines. You will track the progress and provide updates to the clients as necessary.

Yêu cầu công việc

- A bachelor’s degree is preferred.
- Have computer skills – must be proficient with Microsoft Office, Adobe, and project management software, e.g. Jira
- Prior to have administrative or client services experience within a corporate organization may be strongly desired.
- Have a professional and friendly demeanor.
- Have a keen eye for detail.
- Have excellent verbal and written communication skills in English.

Quyền lợi

- Join international projects
- Competitive salary, bonus based on capacity
- Review for working performance and salary twice per year
- Bonus for excellent employees of the year
- Reward for employees who work for 3 years, 5 years
- Yearly periodic health check
- Birthday gift, party
- Abroad tour, team building, company trip.
- Outdoor activities
- Working time: Monday - Friday, 8am - 12am & 2pm- 6pm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-14 12:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên hỗ trợ khách hàng (Client Feedback Coordinator) - Mã tin đăng: 4036621. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên hỗ trợ khách hàng

Quy mô: 50-100 nhân sự
Trụ sở: Tầng 8, tòa nhà VNPT, 51 Hai Bà Trưng, Huế

Thông tin chung

Ngành nghề
Phiên dịch/ Ngoại ngữ, Hành chính - Văn phòng, Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2024

Liên hệ người đăng tuyển

CÔNG TY TNHH MTV SNAPTEC

Trưởng nhóm

090517***
Bấm để hiện số
Sao chép

--- Hoặc hỏi người đăng qua chat ---

    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

    Việc làm đã xem gần đây