Nhân Viên Hành Chính

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage staff to ensure that the operation of Admin in store is managed properly, timely and accurately.
Ensure fixture, equipment, machine, stationery in time delivery.
Manage store related documents as required by government agencies.

Technical Management- Supervising the implementation of maintenance plans to prevent costly equipment breakdowns and maintain smooth, efficient operations.- Managing and coordinating timely responses to equipment failures to minimize production disruptions and ensure business continuity- Reviewing and evaluating machinery options and service life, providing strategic recommendations that align with store conditions and budgetary constraint- Coordinating with HQ departments and external suppliers to plan and conduct safety training sessions on proper and safe equipment usage- Overseeing the preparation and submission of reports, ensuring all required documentation is accurate, complete, and submitted on time
SPA Management- Regulations on the use and management of POP, POS- Control decoration of MD and company events- Manage suppliers&039; construction- Contractor decoration control
Other tasks- Opening & closing Store- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
Admin management- Assist the store manager in planning the yearly budget- Monitor and control expense usage, including comparative analysis against previous months and the same period last year to identify variances- Investigate cost- related issues and propose effective solutions to optimize spending and ensure cost- efficiency- Oversee the usage and inventory of non- trade materials- Track and manage the validity of licenses and certificates to ensure timely renewal and compliance with regulations- Ensure all facilities meet safety standards- Manage stationery supply and support monthly and bi- yearly stock takes in accordance with company policy.- Ensure all reports to Authorities periodically as regulations
Accounting management- Manage the financial activities of the store effectively & efficiently and comply accounting and tax regulation- Control the store&039;s cash and other monetary assets, do not let the situation of loss happen- Complete accounting report timely.

Yêu cầu công việc

College/ University degree
Be able to work at shift & on Public holidays
Abilities to use Computer, Office programs and Database
Detail oriented and be able to handle multi- tasks
High pressure

Kỹ năng ưu tiên

Show good attention to detail
Good command of English is a plus
Leadership: Acting leadership by example
Teamwork skill: Actively promote teamwork
Computer literacy
Good communication skill

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-03 22:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hành Chính - Mã tin đăng: 5374778. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây