Nhân viên đặt phòng (Reservationist)

KHÁCH SẠN HÀ NỘI DAEWOO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide prompt, courteous and efficient service at all times. Answer the phones with “three rings” and according to hotel telephone etiquette.
Advise the Reservation Manager/ Supervisors of any deviations in rate applications or reservation arrangements/ challenges/ complaints etc.
Be aware of critical/ high demand status/ need period to maximize sales opportunities.
Maintain accurate and updated filing systems of all correspondence.
Adhere to hotel’s credit policies to effectively handle and process billing requirements.
Ensure all reservations are entered and updated accurately and promptly.
Comply with the hotel’s policies and procedures.
Fully understand market segmentation to accurately qualify/ track reservations to ensure 100% accuracy in marketing/ production reports generated.
Handle incoming reservation requests (in forms of email or fax correspondence according to the hotel’s standard (respond within 24 hours).
Alert the Reservation Manager/ Supervisors of any demand trends noticed and sudden change in occupancy levels.
Keep the level of abandoned calls to the minimum at all times to increase sales opportunities.
Be well- versed in all reservations handling process, proficient in operating the reservations system and equipment.
Perform any other duties and responsibilities as delegated by Reservations Manager/Supervisors.
Master the room product in term of rates, layout and physical attributes, breakdown/ configuration, benefits and amenities etc. for better up- selling.
Cross sell hotel’s Food & Beverage outlets and other revenue generating areas.
Upsell whenever possible to maximize on occupancy and revenue levels.
Be well- versed with the facilities and services offered by the hotel.

Yêu cầu công việc

At least one year experience in the sales and reservations or related professional area in a upscale hotel and resort.
Diploma in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
Experience with Opera or other similar Property Management Systems.
Good command of English and Vietnamese.
Keen eye for detail and accurate management of customer data.
Excellent communication skills and ability to build effective long- term relationships.

Quyền lợi

- Accident insurance 24/24/ Bảo hiểm tai nạn 24/24
- Annual health checkup / Khám sức khỏe định kỳ
- International working environment and friendly teammates / Môi trường làm việc chuyên nghiệp và đồng nghiệp thân thiện
- Uniform and duty meal is provided by Hotel /Khách sạn cung cấp đồng phục dịch vụ là ủi và bữa ăn giữa ca
- Team building activities/Tham gia các hoạt động vui chơi giải trí, nghỉ dưỡng cho nhân viên và các câu lạc bộ (Cầu lông, bóng đá, tennis...) do Ban thể thao văn hóa tổ chứcAnnual Summer Outing / Nghỉ mát hàng năm
- 2 months of probation with full salary & service charge/ Hưởng 100% lương cơ bản và phí dịch vụ trong 2 tháng thử việc.
Và Các phúc lợi khác theo quy định của Công ty

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 08:25:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên đặt phòng (Reservationist) - Mã tin đăng: 3199312. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN HÀ NỘI DAEWOO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây