[MELIA VINPEARL DANANG RIVERFRONT] Assistant F&B Manager - Trợ lý Quản lý Ẩm thực

MELIÁ VINPEARL - MELIÁ HOTELS & RESORTS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

To assist F&B Manager to plan future business strategy and review ongoing action plan progress.
To perform other duties assigned by F&B Manager.
To handle all Food & Beverage inquiries and ensure timely follow up on the same business day.
To supervise of daily paper flow including Proposals, and Function Contracts.
To provide guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
To assist F&B Manager to comprehend budgets, operating statements and payroll progress report.
To establish an annual promotion and menu plan with the Executive Chef & F&B Manager.
To obtain maximum publicity to maintain a high profile for the F&B department.
To ensure overall maintenance of the operation at a level in keeping with the standards prescribed.
To participate in Manager on Duty shifts as required.
To assist F&B Manager on P&L analysis of all upcoming promotions.
To participate towards overall Hotel Maintenance and cleanliness, create and nurture a property environment that emphasizes motivation.
To assist F&B Manager for Departmental meeting being held monthly. General Manager and Human Resources Manager to be notified of meetings in a timely fashion.
To maintain proper and adequate controls specifically over purchase orders and requisitions.
To ensure a professional attitude and proper appearance and uniform standards, business attire when on property, ready to meet or service a client at any time.
To build up teamwork- Relations with co- workers and management.
To converse with guest in each of the outlets to solicit comments.
To liaise and attend promotional activities directed towards the press to introduce new menus and restaurants etc.
To demonstrate knowledge of the brand specific service culture.
Be responsible for staff training and development and overseeing all scheduling within the department.

Yêu cầu công việc

English- Good level, written & spoken
Train the Trainer, Computer Skills
College degree or above
Spanish- knowledge is not a must but will help embody & communication of Company culture.
At least 3- 5 years in international hotels in the same position.
Hotel management specialty or tourism specialty
International F&B extensive knowledge
Vietnamese- Excellent level, written & spoken

Quyền lợi

Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
Attractive salary and benefits package.
13th month salary and holidays.
To participate in any Training/ Development schemes as recommended by senior management.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 15:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [MELIA VINPEARL DANANG RIVERFRONT] Assistant F&B Manager - Trợ lý Quản lý Ẩm thực - Mã tin đăng: 5337181. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MELIÁ VINPEARL - MELIÁ HOTELS & RESORTS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây