Marketing Manager

STARBUCKS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Established in 1956, Maxim&039;s Group is one of the leading companies in the food and beverage industry in Asia, specializing in Chinese, Western, Japanese, and Southeast Asian cuisines. JCR (Japanese Chain Restaurants) is a subgroup specializing in Japanese cuisine. As a franchise unit, Maxim’s has introduced and developed brands such as Genki Sushi and Sen- ryo in Hong Kong since 2006. Genki Sushi is known as the largest sushi chain in the city, focusing on fresh ingredients and high quality. Meanwhile, Sen- ryo is the first sushi restaurant in Hong Kong to have a sake bar, offering customers a unique culinary experience.
With a mission of innovation and providing excellent culinary experiences, we welcome talented candidates to join us in developing and succeeding in the Vietnamese market.
Job scope As the Head of Marketing, you will be responsible for developing and executing comprehensive marketing strategies to enhance the brand presence, drive customer engagement, and support overall business objectives. You will lead a talented marketing team, collaborate with cross- functional teams, and leverage your expertise to elevate our brands in the competitive F&B market.
Responsibilities:
•Manage the marketing budget, ensuring optimal allocation of resources to achieve maximum impact
•Develop and implement strategic marketing plans to achieve business objectives and enhance brand awareness.
•Collaborate with the operations team to develop effective sales enablement tools and materials.
•Oversee the creation and execution of integrated marketing campaigns across various channels, including digital, social media, traditional advertising, and events.
•Lead and mentor a high- performing marketing team, fostering a culture of creativity, collaboration, and innovation.
•Stay abreast of industry trends and emerging technologies to ensure the company remains at the forefront of marketing innovation.
•Analyze and report on the performance of marketing campaigns, using data- driven insights to optimize future efforts.
•Conduct market research to identify trends, competitor activities, and consumer preferences, providing insights to guide marketing strategies.

Yêu cầu công việc

•Bachelor&039;s degree in Marketing, Business, or a related field.
•Excellent leadership and communication skills with the ability to inspire and motivate a team.
•Strong understanding of marketing principles, brand management, and consumer behavior.
•Familiarity with the latest marketing technologies and trends
•Proven experience (8 years) in a senior marketing role, preferably in the F&B industry.
•Demonstrated success in developing and executing successful marketing strategies.
•Analytical mindset with the ability to use data to make informed decisions.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-02 15:25:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager - Mã tin đăng: 4244651. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 76 Le Lai, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây