Minimum Requirements
Education
Can read and write in basic English.
Degree on Business Administration, Marketing or related fields.
Have knowledge off Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), in which pivot & canva is an advantage
Working Experience
Experienes in social media marketing and influencer marketing is an advantage.
Proven tracking record of developing and executing successful marketing campaigns, events.
At least 1- 2 years&039; experience as (Assistant to) Brand Manager in F&B, FMCG, Food product is an advantage.
Experience in working with agencies is an advantage.
Skills & Characteristics/ Personality
Can travel back and forth between provinces and HCMC.
Have a good sense of selling skill, negotiation skill, communication skill (internal & external).
Be familiar with main tasks related to building and developing brand.
Teamwork spirit, hard working, flexible and proactive, curious- open- minded and eager to learn new things.
Good at content writing skill is a plus.
Good analytical and problem- solving skills, business acumen mindset, a can- do attitude.
Interest, updating frequently or having habit for experiencing F&B trends and market.
Competencies
Core Competencies
Communication
Striving for Excellence
Brand building focus
Respecting people (customers, partners, colleagues)
Relationship management
Work management
Benefits
Environment for self growth.
Competitive salary + Attractive yearly bonus + 13th salary.
Young, dynamic, creative, fair and disciplined working environment with good listeners.
Working time: Monday- Friday (8am- 5pm). Saturday (8am- 12am, remote work)
Training courses to improve skills & professionalism.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yêu cầu tối thiểu
Trình độ học vấn
Có kinh nghiệm vi tính văn phòng (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), biết pivot & canva là lợi thế.
Tốt nghiệp chuyên ngành Quản trị kinh doanh, Marketing hoặc các ngành liên quan.
Đọc & viết tiếng Anh cơ bản.
Kinh nghiệm làm việc
Có ít nhất 1- 2 năm kinh nghiệm ở vị trí Trợ lý hoặc Trưởng phòng Thương hiệu trong ngành F&B hoặc FMCG là một lợi thế.
Kinh nghiệm trong triển khai tiếp thị social media và influencer marketing là lợi thế.
Có thành tích đã được chứng minh trong việc phát triển và thực hiện các chiến dịch tiếp thị thành công.
Kinh nghiệm trong làm việc với agency tiếp thị là một lợi thế.
Kỹ năng & Đặc điểm cá nhân
Có kỹ năng bán hàng, kỹ năng đàm phán, giao tiếp tốt (đối nội và đối ngoại).
Kỹ năng phân tích và giải quyết vấn đề tốt, tư duy nhạy bén trong kinh doanh, thái độ "có- thể- làm- được".
Hứng thú, cập nhật xu hướng, tin tức thường xuyên hoặc có thói quen trải nghiệm thị trường F&B.
Khả năng làm việc nhóm, chăm chỉ, linh hoạt và chủ động, tò mò- cởi mở và mong muốn học hỏi những điều mới.
Nắm rõ các nhiệm vụ chính liên quan việc xây dựng và phát triển thương hiệu.
Có thể đi công tác tỉnh khi cần.
Có kỹ năng viết nội dung là một lợi thế.
Năng lực
Năng lực cốt lõi
Nỗ lực theo đuổi sự xuất sắc
Kỹ năng giao tiếp
Tập trung xây dựng thương hiệu
Tôn trọng đồng nghiệp, đối tác, khách hàng.
Quản lý các mối quan hệ
Quản lý công việc
Phúc lợi
Môi trường thích hợp cho những người theo đuổi sự phát triển.
Thời gian làm việc: Thứ Hai- Thứ Sáu (8h- 17h). Thứ Bảy (8h- 12h, làm việc từ xa).
Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, sáng tạo, công bằng, kỷ luật với đồng nghiệp, sếp là những người sẵn lòng lắng nghe.
Thu nhập cạnh tranh + Thưởng hàng năm + Lương tháng 13.
Được hỗ trợ đào tạo để phát triển các kỹ năng chuyên môn.